XML
Opracowanie Strategii Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Sanok - Lesko (Strategia ZIT MOF Sanok - Lesko)

Sanok, 05.06.2023 r.

 

Znak sprawy: WRI.7310.1.2023 

Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Miasta Sanoka, Rynek 1; 38-500 Sanok


Zapytanie ofertowe*

do rozeznania cenowego zamówień o wartości przekraczającej 30 000 do 130 000 złotych

I.**

  1. Opis przedmiotu zamówienia: opracowanie Strategii Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Sanok - Lesko (Strategia ZIT MOF Sanok - Lesko). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.

  1. Termin realizacji zamówienia: do 8 miesięcy od daty podpisania umowy na realizację przedmiotu zamówienia.

  2. Miejsce i termin złożenia oferty: Wypełniony formularz (łącznie część I wypełnioną przez Zamawiającego oraz część II wypełnioną przez Oferenta,) wraz z załącznikami podpisać:

    1. przesłać/złożyć w formie papierowej w kopercie z adnotacją „Oferta na wykonanie Strategii ZIT” w Biurze Podawczym pokój nr 1 Urzędu Miasta Sanoka, Rynek 1; 38 – 500 Sanok. Liczy się data wpływu do Urzędu.

    2. w formie elektronicznej zeskanować i przesłać na adres e-mail: wojcicka-majda@um.sanok.pl

w terminie do dnia 16.06.2023 r.

  1. Warunki płatności: 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury wraz z podpisanym protokołem odbioru.

  2. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Dorota Wójcicka-Majda, tel. 134652877; e-mail: wojcicka-majda@um.sanok.pl

  1. Sposób przygotowania oferty: ofertę w języku polskim należy złożyć na niniejszym formularzu. Należy wypełnić część II, następnie podpisać ją, zeskanować i przesłać/złożyć wraz z częścią I (wypełnioną przez Zamawiającego).

Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą:

  1. wypełnione OŚWIADCZENIA O BRAKU POWIĄZAŃ KAPITAŁOWYCH LUB OSOBOWYCH, stanowiącego Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego;

  2. wypełnionego zaświadczenia RODO, stanowiącego Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego;

  3. WYKAZ USŁUG WYKONANYCH, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, stanowiącego Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.

7. Kryteria wyboru oferty określone w załączniku nr 2:

a) cena – 80 %,

b) Doświadczenie Wykonawcy - 20%

8. Informacje dodatkowe:

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: Wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie nie mniej niż dwie usługi, polegające na:

  • opracowaniu strategii rozwoju dotyczącej więcej niż jednej jednostki samorządu terytorialnego

lub

  • dokumentu o charakterze strategii***, obejmującego więcej niż jedną jednostkę samorządu terytorialnego (np. strategia rozwoju ponadlokalnego, strategia terytorialna, strategia ZIT/IIT), odwołującego się w treści do wymiarów polityki rozwoju: gospodarczego, społecznego i środowiskowego.

*** dokument zawierający diagnozę, cele i elementy systemu realizacji odnoszące się do zakresu jednostek samorządu terytorialnego (gmin, powiatów, województw). Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie Załącznika nr 5 do zapytania ofertowego.

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień zapytania ofertowego

lub unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

  1. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej.

  2. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty częściowej.

  3. Ocena ofert oraz wybór Wykonawcy zostaną dokonane niezwłocznie po upływie terminu ważności zapytania ofertowego.

  4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

  5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

Załączniki:

Nazwa plikuTyp plikuRozmiar
Formularz ofertowy Plik pdf 958.66 KB
Załacznik nr 2 Plik pdf 663.70 KB
Załącznik nr 1 Plik pdf 1.06 MB
załącznik nr 6 Plik pdf 503.05 KB
załączniki 3-5. Plik doc 18.39 KB
Podmiot publikującyUrząd Miasta Sanoka
WytworzyłKinga Czekańska2023-06-06
Publikujący Kinga Czekańska - WRI 2023-06-06 13:59
Modyfikacja Kinga Czekańska - WRI 2023-06-06 14:04