Urząd Miasta w Sanoku
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
TREŚĆ JEST ARCHIWALNA
Ogłoszenie o zamówieniu na pełnienie funkcji inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych przy realizacji zadania: „Wykonanie oświetlenia ulicznego Al. NMP – oraz wykonanie oświetlenia ulicy Zagumiennej
Znak sprawy TI.7013.27.2014, TI 7013.27.2015                                            Sanok, 24.08.2016 r.
 
Ogłoszenie
 
  1. Zamawiający: Gmina Miasta Sanoka ul. Rynek 1, 38-500 Sanok.
  2. Opis przedmiotu zamówienia:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych przy realizacji zadania: „Wykonanie oświetlenia ulicznego Al. NMP – etap II  - lampy od 7 do 16 oraz wykonanie oświetlenia ulicy Zagumiennej – etap II – lampy LED numer 1, 2, 4 i 6” realizowanego przez Gminę Miasta Sanoka w roku 2016.
  3. Oferta powinna zawierać wartość netto i brutto za wykonanie zadania.
  4. Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy:
4.1. reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, opisem przedmiotu zamówienia, zgłoszeniem budowy / pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
4.2. sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
4.3. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru i przekazywania do eksploatacji;
4.4. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy.
  1. Termin realizacji zadania – w okresie realizowania inwestycji (sierpień - październik 2016 r.),
  2. Wynagrodzenie za pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru zostanie zapłacone po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru robót i wystawieniu faktury przez Wykonawcę robót.
  3. Wraz z ofertą należy przedłożyć:
7.1. Kserokopię uprawnień budowlanych specjalności instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub uprawnienia równoważne.
7.2. Kserokopię dokumentu potwierdzającego przynależność to stosownej izby zawodowej.
7.3. Oświadczenie stanowiące załącznik nr 1.
  1. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Sanoka ul. Rynek 1, 38-500 Sanok
    w terminie do dnia 29.08.2016r. do godz. 12:00
  2. Kryterium wyboru oferty będzie w 100 % cena.
  3. Termin płatności – 30 dni od daty przedłożenia faktury.
  4. Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami: Wioletta Niedziela tel.: 13 46 52 835
    oraz Ignacy Lorenc tel.: 13 46 52 833.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
powrot
Podmiot publikującyUrząd Miasta w Sanoku
WytworzyłSanok Urząd Miasta - Urząd Miasta2016-08-24
Publikujący Adam Kasprzak - Zamówienia Publiczne 2016-08-25 14:20
Modyfikacja Adam Kasprzak - Zamówienia Publiczne 2016-08-25 14:25
Urząd Miasta w Sanokuul. Rynek 1, 38-500 Sanok tel. (013) 46-52-811 email: umsanok@um.sanok.pl
Wygenerowano: 24 kwietnia 2024r. 03:59:40
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.