Znak sprawy TI.7013.27.2014, TI 7013.27.2015 Sanok, 24.08.2016 r.
Ogłoszenie
- Zamawiający: Gmina Miasta Sanoka ul. Rynek 1, 38-500 Sanok.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych przy realizacji zadania: „Wykonanie oświetlenia ulicznego Al. NMP – etap II - lampy od 7 do 16 oraz wykonanie oświetlenia ulicy Zagumiennej – etap II – lampy LED numer 1, 2, 4 i 6” realizowanego przez Gminę Miasta Sanoka w roku 2016.
- Oferta powinna zawierać wartość netto i brutto za wykonanie zadania.
- Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy:
4.1. reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, opisem przedmiotu zamówienia, zgłoszeniem budowy / pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
4.2. sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
4.3. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru i przekazywania do eksploatacji;
4.4. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy.
- Termin realizacji zadania – w okresie realizowania inwestycji (sierpień - październik 2016 r.),
- Wynagrodzenie za pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru zostanie zapłacone po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru robót i wystawieniu faktury przez Wykonawcę robót.
- Wraz z ofertą należy przedłożyć:
7.1. Kserokopię uprawnień budowlanych specjalności instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub uprawnienia równoważne.
7.2. Kserokopię dokumentu potwierdzającego przynależność to stosownej izby zawodowej.
7.3. Oświadczenie stanowiące załącznik nr 1.
- Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Sanoka ul. Rynek 1, 38-500 Sanok
w terminie do dnia 29.08.2016r. do godz. 12:00
- Kryterium wyboru oferty będzie w 100 % cena.
- Termin płatności – 30 dni od daty przedłożenia faktury.
- Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami: Wioletta Niedziela tel.: 13 46 52 835
oraz Ignacy Lorenc tel.: 13 46 52 833.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.