Urząd Miasta w Sanoku
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
TREŚĆ JEST ARCHIWALNA
Zapytanie ofertowe - zakup wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego wyposażenia ICT
Zapytanie ofertowe
do rozeznania cenowego zamówień o wartości szacunkowej
od 10 tys. zł netto do 50 tys. zł netto włącznie
  1. Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Miasta Sanoka, ul. Rynek 1, 38-500 Sanok
  2. Opis przedmiotu zamówienia:
Rodzaj zamówienia: Dostawy – Zakup wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego wyposażenia ICT poprawiającego warunki kształcenia w ramach projektu pt. „Budowa sali gimnastycznej i boiska wielofunkcyjnego przy Gimnazjum nr 2 w Sanoku” dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, nr projektu: RPPK.06.04.03-18-0015/16. Zakres rzeczowy zamówienia wraz z opisem głównych parametrów technicznych określa załącznik „Specyfikacja dostaw” będący integralną częścią zapytania.
  1. Termin realizacji zamówienia: 16.12.2016 r. z możliwością wydłużenia o maksymalnie 2 dni na uzasadniony wniosek Wykonawcy.……………………………………………..
  2. Miejsce i termin złożenia oferty: ofertę należy złożyć do dnia 28.11.2016 r. do godziny 12:00 wysyłając wypełniony formularz na adres: rozwoj@um.sanok.pl, lub złożyć osobiście w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Oferta na zakup wyposażenia ICT” w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta, 38-500 Sanok, ul. Rynek  1 – Biuro Obsługi Klienta pokój nr 1
  3. Warunki płatności: przelew 7  dni od daty otrzymania faktury. ..………………………….
  4. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Arkadiusz Komski, tel. 13 46 52 867    e-mail: rozwoj@um.sanok.pl
  5. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim. Składając ofertę drogą elektroniczną należy przesłać ją w formie skanu, natomiast w przypadku złożenia oferty osobiście oryginalne dokumenty w formie papierowej należy dostarczyć w sposób określony w punkcie 3. Termin złożenia ofert upływa w dniu 28.11.2016 o godzinie 12:00.
  6. Kryteria wyboru oferty:
  1. cena …100………… %
  2. inne (wymienić) …………. %
  1. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, z wyjątkiem zamówień sektorowych, udzielane przez beneficjenta nie będącego podmiotem zobowiązanym do stosowania ustawy Pzp zgodnie z art. 3 ustawy Pzp, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami  wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające na:
  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Załączniki:

Nazwa plikuTyp plikuRozmiar
Specyf_dostaw Plik pdf 316.55 KB
formularz zapytania Plik pdf 600.54 KB
powrot
Podmiot publikującyUrząd Miasta w Sanoku
WytworzyłArkadiusz Komski2016-11-18
Publikujący Arkadiusz Komski - Rozwój 2016-11-18 14:50
Modyfikacja Arkadiusz Komski - Rozwój 2016-11-21 08:08
Urząd Miasta w Sanokuul. Rynek 1, 38-500 Sanok tel. (013) 46-52-811 email: umsanok@um.sanok.pl
Wygenerowano: 19 kwietnia 2024r. 11:44:06
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.