Urząd Miasta w Sanoku
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
TREŚĆ JEST ARCHIWALNA
Dostawa, demontaż 2 wiat przystankowych i wywiezienie zdemontowanych wiat na wskazane miejsce, max do 5 km oraz montaż 8 wiat przystankowych
 Sanok, 2017.05.18
TK.7021.6.36.2017 
 
Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Miasta Sanoka, ul. Rynek 1,  38-500 Sanok
 
ZAPYTANIE OFERTOWE*
 
do rozeznania cenowego zamówień o wartości przekraczającej 7000-30000 euro
 
  1. **
  1.  Opis przedmiotu zamówienia
  1. Dostawa, demontaż  2 wiat przystankowych i wywiezienie zdemontowanych wiat na wskazane miejsce, max do 5 km oraz montaż 8 wiat przystankowych o następujących parametrach:
  • wymiary: długość nie mniejsza niż 3 m, nie większa niż 4 m szerokość nie mniejsza niż  1 m, nie większa niż 1,5 m (ok.1,3 m)
  • konstrukcja stalowa  z profilu zamkniętego malowana proszkowo z podkładem cynkowym,
  • dach: kształt płaskiego łuku, wykonany z poliwęglanu komorowego przyciemnionego,
  • ściany boczne i tylna wykonana ze szkła hartowanego o grubości 8 mm, spełniające wymogi bezpieczeństwa,
  • siedzisko drewniane na całej długości wiaty,
  • gablotka na rozkład jazdy formatu A2,
  • kolor wiaty niebieski.
  1.  Dostawa, demontaż 5 wiat przystankowych i wywiezienie zdemontowanych wiat na wskazane  miejsce,  max do 5 km oraz montaż 7 wiat o następujących parametrach:
  • wymiary: długość nie mniejsza niż 5 m, nie większa niż 6 m szerokość nie mniejsza niż  1 m, nie większa niż 1,5 m (ok.1,3 m),
  • konstrukcja salowa  z profilu zamkniętego malowana proszkowo z podkładem cynkowym,
  • dach: kształt płaskiego łuku, wykonany z poliwęglanu komorowego przyciemnionego,
  • ściany boczne i tylna wykonana ze szkła hartowanego o grubości 8 mm, spełniające wymogi bezpieczeństwa,
  • siedzisko drewniane na całej długości wiaty,
  • gablotka na rozkład jazdy formatu A2,
  • kolor wiaty niebieski.
  1. Wiaty przystankowe powinny być funkcjonalne, a zarazem bezpieczne, przezroczyste, zabudowane, złożone ze ścian ze szkła hartowanego, mają za zadanie chronić oczekujących pasażerów i również pełnić zadania informacyjne.
  2. Minimalne warunki gwarancji:
  • Wykonawca udzieli gwarancji na konstrukcje stalową, powłokę lakierniczą oraz montaż wiat przystankowych nie mniej niż 24  miesiące.
  • Bieg terminu gwarancji wiat przystankowych rozpoczyna się w dniu dokonania przez Zamawiającego odbioru jakościowego bez zastrzeżeń.
  • Wykonawca odpowiada za wady wiat przystankowych ujawnione w czasie trwania gwarancji.
  • Wszelkie koszty związane z reklamacją, naprawami gwarancyjnymi oraz transportem uszkodzonych wiat przystankowych w okresie gwarancyjnym ponoszone będą przez Wykonawcę.
  • Dodatkowo Wykonawca zobowiązuje się wraz z wiatami przystankowymi dostarczyć Zamawiającemu niezbędną dokumentację techniczną, atesty materiałowe, sporządzone w języku polskim.
  1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości wiat przystankowych.
  2. Zamawiający zastrzega sobie zakończenie postępowania bez wybrania oferty.
  1.  Termin realizacji zamówienia  do 15.07.2017 r.
  2.  Miejsce i termin złożenia oferty –  Urząd Miasta Sanoka ul. Rynek 1, 38-500 Sanok do 30.05.2017 r.
  3.  Warunki płatności – 30 dni od dnia przedłożenia faktury  w siedzibie zamawiającego.
  4.  Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Lesław Bazylak (tel. 13 46 52 830, e-mail:  l.bazylak@um.sanok.pl)
  5.  Sposób przygotowania oferty: ofertę złożyć osobiście na adres jak w pkt.1 lub drogą elektroniczną na adres l.bazylak@um.sanok.pl do dnia 30.05.2017 r.
  6.   Kryteria wyboru oferty:
Cena 100%                                                                                                    
  Z up.  B U R M I S T R Z A
                                                                            mgr inż. Jacek Gomułka
                                                                                                                                           NACZELNIK WYDZIAŁU
 

II. ***
 
8.Treść oferty:
a) Nazwa wykonawcy  .....................................................................................................................................................     
b) Adres wykonawcy
.....................................................................................................................................................
c) NIP …………………………………………………
d) Regon  ……………………………………………….
e) Nr rachunku bankowego .........................................................................................................
f) Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:
 
Ad. 1 a) 1 szt.
Cenę netto.............................................................. zł
(słownie złotych.....................................................................................................................)
                                                                                                                                                                                
Podatek VAT.......................................................... zł
(słownie złotych.....................................................................................................................)
                                                                                                                                                                                
Cena brutto ........................................................... zł
(słownie złotych .....................................................................................................................)

Ad. 1 b) 1 szt.
Cenę netto.............................................................. zł
(słownie złotych.....................................................................................................................)
                                                                                                                                                                                
Podatek VAT.......................................................... zł
(słownie złotych.....................................................................................................................)
                                                                                                                                                                                
Cena brutto ............................................................ zł
(słownie złotych ....................................................................................................................)
 
Całkowity koszt zamówienia
Cenę netto.............................................................. zł
(słownie złotych......................................................................................................................)
                                                                                                                                                                                
Podatek VAT.......................................................... zł
(słownie złotych.......................................................................................................................)
                                                                                                                                                                                
Cena brutto ............................................................ zł
(słownie złotych.......................................................................................................................)

f) inne kryteria określone w zapytaniu ofertowym
…………………………………………………………………………………………………………………………
 
9. Oświadczam, ze zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.
 
 
 
                                                                                                                 ..…………………………..
                                                                                                                   Data i podpis oferenta
 
*Ofertę należy złożyć na tym samym druku, co zapytanie ofertowe
**Wypełnia zamawiający
***Wypełnia oferent
 
 

Załączniki:

Nazwa plikuTyp plikuRozmiar
Oferta na zakup wiat Plik doc 67.00 KB
powrot
Podmiot publikującyUrząd Miasta Sanoka
WytworzyłKinga Czekańska2017-05-22
Publikujący Kinga Czekańska - WRI 2017-05-22 13:31
Modyfikacja Kinga Czekańska - WRI 2017-05-22 13:36
Urząd Miasta w Sanokuul. Rynek 1, 38-500 Sanok tel. (013) 46-52-811 email: umsanok@um.sanok.pl
Wygenerowano: 25 kwietnia 2024r. 23:36:54
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.