Urząd Miasta w Sanoku
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
TREŚĆ JEST ARCHIWALNA
Zaproszenie do złożenia oferty na Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania pn.: „Budowa zjazdu publicznego z drogi powiatowej nr 2233R ul. Marii Konopnickiej w Sanoku”.
TI.7011.31.2017
 
 
Zaproszenie do złożenia oferty
 
            Uprzejmie proszę o złożenie oferty cenowej na Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania pn.: „Budowa zjazdu publicznego z drogi powiatowej nr 2233R ul. Marii Konopnickiej w Sanoku”.
 
Opracowanie dokumentacji obejmuje:
  1. Projekt zagospodarowania na mapie do celów projektowych.
W zakres zamówienia wchodzi:
  1. Aktualizacja mapy sytuacyjno-wysokościowej w skali 1:500
  2. Opracowanie projektu wykonawczego.
  3. Uzyskanie zgody na lokalizację zjazdu z drogi powiatowej.
  4. Opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu ofertowego.
  5. Opracowanie kosztorysu inwestorskiego.
  6. Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
 
Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji projektowej
i kosztorysowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z opracowaniem ww. dokumentacji.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Oferta powinna zawierać cenę netto i brutto wykonanych prac. Cena brutto stanowić będzie cenę ryczałtową. Kryterium wyboru oferty będzie w 100 % cena.
 
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Sanoka, 38-500 Sanok ul. Rynek 1,
na załączonym formularzu – zapytanie ofertowe wraz z oświadczeniem – załącznik Nr 2 w terminie do dnia 11.01.2018r., w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem:

„Oferta na Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej
dla zadania pn.: „Budowa zjazdu publicznego z drogi powiatowej nr 2233R ul. Marii Konopnickiej w Sanoku”. Nie otwierać do dnia 11.01.2018.
godz. 15.00”.

 
Termin wykonania zamówienia – 5 m-cy od daty podpisania umowy (należy opracować pełną dokumentację projektowo-kosztorysową zgodnie
ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia).
Termin płatności – 30 dni od daty przedłożenia faktury wraz z podpisanym protokołem przekazania kompletnej dokumentacji.
 
 
 
 
 
Załączniki:
  1. Zapytanie ofertowe – zał. Nr 1.
  2. Oświadczenie – zał. Nr 2.
  3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
  4. Wzór umowy.
  5. Kserokopia mapy z zaznaczonym zakresem.

Załączniki:

Nazwa plikuTyp plikuRozmiar
Dokumentacja-zjazd z ul. M. Konopnickiej Plik rar 3.97 MB
powrot
Podmiot publikującyUrząd Miasta w Sanoku
WytworzyłSanok Urząd Miasta - Urząd Miasta2017-12-29
Publikujący Adam Kasprzak - Zamówienia Publiczne 2018-01-04 08:38
Modyfikacja Adam Kasprzak - Zamówienia Publiczne 2018-01-04 08:44
Urząd Miasta w Sanokuul. Rynek 1, 38-500 Sanok tel. (013) 46-52-811 email: umsanok@um.sanok.pl
Wygenerowano: 28 marca 2024r. 10:51:19
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.