XML
TREŚĆ JEST ARCHIWALNA
Ogłoszenie o zamówieniu: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Przebudowa stadionu piłkarsko-lekkoatletycznego wraz z infrastrukturą techniczną i drogową oraz wykonanie konstrukcji wsporczej telebimu”
Ogłoszenie
 
  1. Zamawiający: Gmina Miasta Sanoka, ul. Rynek 1, 38 – 500 Sanok
  2. Rodzaj zamówienia: usługi
     Wartość inwestycji wg kosztorysu inwestorskiego:  4 760 077,46 zł netto
  1. Zadanie jest dofinansowane ze środków funduszu kultury fizycznej zadania inwestycyjnego w ramach programu rozwoju infrastruktury lekkoatletycznej („orliki lekkoatletyczne”) edycja 2017
  2. Opis przedmiotu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Przebudowa stadionu piłkarsko-lekkoatletycznego wraz z infrastrukturą techniczną i drogową oraz wykonanie konstrukcji wsporczej telebimu”
Zakres nadzorowanych robót:
  • Rozbiórka istniejącej nawierzchni bieżni i urządzeń lekkoatletycznych.
  • Wycinka 4 drzew kolidujących z projektowaną bieżnią lekkoatletyczną i 5 drzew w rejonie projektowanego wejścia od strony ul. Staszica (kolizja z proj. kanalizacją teletechniczną i hydrantem ppoż)
  • Budowa 400m bieżni okrężnej, 6 – torowej
  • Budowa bieżni prostej, 8 – torowej jako przedłużenie odcinka prostego bieżni okrężnej o długości 130m
  • Budowa skoczni do skoku wzwyż
  • Budowa skoczni do skoku w dal, trójskoku
  • Budowa rzutni do pchnięcia kulą, rzutni do rzutu młotem i rzutu dyskiem
  • Budowa dwóch rzutni do rzutu oszczepem
  • Budowa skoczni do skoku o tyczce (dwustronna, jednościeżkowa)
  • Wykonanie chodników wokół bieżni
  • Montaż telebimu wraz z konstrukcją wsporczą,
  • Wykonanie kanalizacji kablowej,
  • Układanie kabli  zasilających w kanalizacji kablowej, montaż uziomu telebimu
  • Dostawa wyposażenia sportowego zgodnie z wykazem w projekcie wykonawczym,
  • Rozbiórka istniejącego ogrodzenia bieżni oraz wykonanie ogrodzenia bieżni obejmującego detal nr 1, 2 i 3 zgodnie z projektem wykonawczym
  • Dostawa i montaż stojaków rowerowych
  • Budowa instalacji drenażowej pod projektowanymi nawierzchniami sportowymi
  • Przekładka odcinka instalacji wodociągowej na terenie stadionu (do budynku "D")
  • Wykonanie wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej z przyłączem do miejskiej sieci
  • Wykonanie kanalizacji sanitarnej z przepompownią wraz z podłączeniem do  miejskiej sieci
  • Budowa wewnętrznej sieci kanalizacji deszczowej z przyłączem do sieci miejskiej
    w ul. Poprzecznej,
  • Zabezpieczenia istniejącej sieci teletechnicznej
  • Przebudowa przyłącza gazowego
  • Wykonanie instalacji nagłośnieniowej
  • Po wykonaniu obiektu i wykonaniu oznakowania bieżni i rozbiegów (wyznaczenie miejsc startu, ustawień płotków, przeszkód, rozbiegów itp.) wymagane jest przygotowanie – przez uprawnionego geodetę, posiadającego uprawnienia w zakresie 4 geodezyjna obsługa inwestycji „Raportu pomiarowego”, potwierdzającego parametry wybudowanych urządzeń (bieżni, skoczni i rzutni) i ich zgodność z przepisami IAAF. W przypadku stadionów, których promień bieżni jest inny aniżeli standardowy (36,50 m), do „Raportu pomiarowego” musi być dołączona metryka stadionu – wyliczenia miejsc startu dla poszczególnych dystansów.
Należy wymalować nieprzewidziane przepisami IAAF linie startu dla biegów 60 m, 80 m, 150 m oraz miejsca ustawienia płotków dla dystansów 60 m przez płotki dziewczęta młodsze, 80 m przez płotki dziewczęta starsze, 80 m przez płotki młodziczki, 100 m przez płotki chłopcy starsi i 110 m przez płotki młodzików oraz 200 m przez płotki kobiet i mężczyzn.
  • Uzyskanie Świadectwa PZLA  dla  stadionu wyposażonego w bieżnie, skocznie do skoku o tyczce, wzwyż i w dal oraz rzutni do pchnięcia kulą, rzutu młotem, rzutu dyskiem i oszczepem  zgodnie z zasadami wydawania świadectw PZLA i rejestracji obiektów lekkoatletycznych kategorii VB
  • Przygotowanie dokumentacji odbiorowej, potrzebnej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie i uzyskanie decyzji  pozwolenie na użytkowanie dla Zamawiającego.
  • Przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej przez Wykonawcę wymaganej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie,
  • Zakończenie całości zadania i rozliczenie rzeczowo-finansowe zadania,
 
Zakres prac które zostały ujęte w dokumentacji projektowej ale nie są objęte zamówieniem:
  • Wykonanie placów utwardzonych (miejsc parkingowych) przy istniejącym budynku socjalno-administracyjnego.
  • Rozbiórka i wykonanie nowego ogrodzenia stadionu od ul. Żwirki i Wigury
  • Montaż bram i furtek ogrodzeniowych  od ul. Staszica
  • Montaż ogrodzenia strefy kibiców
  • Montaż kołowrotów stadionowych
  • Wykonanie instalacji oświetleniowej stadionu
  • Dostawa i montaż kontenerowych kas biletowych.
 
2. Obowiązki inspektora nadzoru określa szczegółowo dołączony do ogłoszenia projekt umowy- Załącznik nr 4
3. Szczegółowa dokumentacja (dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary) dotycząca inwestycji stanowi załącznik nr 5 do niniejszego ogłoszenia
4. Wspólny słownik Zamówień (CPV):71.52.00.00-9 Usługi nadzoru budowlanego
  1. Termin wykonania zamówienia do dnia: 30.12.2018 r.
  2. Dokumentacja dotycząca postępowania dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego :  http://bip.um.sanok.pl/
 
  1. Kwalifikacje /wymogi stawiane wykonawcy:
  1. Posiadanie uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w tym sprawowania funkcji inspektora nadzoru:
-w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
-w specjalności drogowej
-w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
-w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji gazowych,wodociągowych i kanalizacyjnych
  1. Posiadanie aktualnego dokumentu potwierdzającego przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
  2. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia wymogów udziału
w postępowaniu przedłoży oświadczenie – wg wzoru zał.nr 2
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji koordynatora zespołu inspektorów z funkcją inspektora nadzoru
  1. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Oferentami:
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający
i Oferenci przekazują pisemnie, faksem oraz pocztą elektroniczną.
W/w dokumenty przekazane faksem lub pocztą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Osoba upoważniona do kontaktu z Oferentami: Ignacy Lorenc tel.13 46 833
Danuta Maślany tel.: 13 46 52 834
Adres poczty elektronicznej Zamawiającego: inwestycje@um.sanok.pl
 
  1. Miejsce, termin złożenia oraz sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim do dnia 16.01.2018 r do godziny 9.30 w Biurze Obsługi Klienta pokój nr 1 – Urzędu Miasta w Sanoku.
  1. Informacja na temat formy składania ofert:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem:
Oferta na pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego zadania: pn.:Przebudowa stadionu piłkarsko-lekkoatletycznego wraz z infrastrukturą techniczną i drogową oraz wykonanie konstrukcji wsporczej telebimu”
 
       Nie otwierać do dnia 16.01.2018 r do godz.10.00”
Otwarcie ofert odbędzie się dnia 16.01.2018 r o godz. 10.00 w pokoju nr 5.
 
  1. Kryteria wyboru oferty: cena 100%
 
  1. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie kryterium oceny ofert: Wykonawca który złożył ofertę najkorzystniejszą cenowo otrzyma 100 pkt. pozostałym Wykonawcom zostaną przyznane punkty wg poniższego wzoru:
 
Liczba punktów = (Cmin/Cof)*100*waga
gdzie :
Cmin  – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych,
Cof   - cena oferty badanej nieodrzuconej,
Jeżeli ofertę złoży osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej w cenie oferty należy wliczyć składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz zaliczkę na podatek dochodowy, które to Zamawiający, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zobowiązany byłby naliczyć i odprowadzić. 
Jeżeli w postępowaniu nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
  1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany warunków zamówienia, najpóźniej na dwa dni przed upływem składania ofert.
  2. Informacja na temat zakresu wykluczenia.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
 
 
Załączniki:
  1. Zapytanie ofertowe
  2. Oświadczenie
  3. Wykaz osób
  4. Wzór umowy
  5. Dokumentacja budowlana
Podmiot publikującyUrząd Miasta w Sanoku
WytworzyłSanok Urząd Miasta - Urząd Miasta2018-01-05
Publikujący Adam Kasprzak - Zamówienia Publiczne 2018-01-05 11:43
Modyfikacja Adam Kasprzak - Zamówienia Publiczne 2018-01-05 11:52