XML
TREŚĆ JEST ARCHIWALNA
Ogłoszenie o zamówieniu: Pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zadania Termomodernizacja budynków przy ul. Bema 2, Młynarskiej 49, Przemyskiej 2 i Wyspiańskiego 41 w Sanoku
TK.7021.3.6.2018                                                                  Sanok, dnia 19.03.2018 r.
 
Ogłoszenie
 
  1. Zamawiający: Gmina Miasta Sanoka, ul. Rynek 1, 38 – 500 Sanok
  2. Rodzaj zamówienia: usługi
     Wartość inwestycji wg kosztorysu inwestorskiego: 1.306.332,14 zł netto
  1. Zadanie związane jest z realizacją projektu nr RPPK.03.02.00-18-0152/16-00 złożonego w ramach RPO WP na lata 2014-2020 „Poprawa efektywności energetycznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych na terenie Gminy Miasta Sanoka”.
  2. Opis przedmiotu zamówienia:
 
  • Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zadania Termomodernizacja budynków przy ul. Bema 2, Młynarskiej 49, Przemyskiej 2 i Wyspiańskiego 41 w Sanoku realizowanego w ramach ,,Poprawy efektywności energetycznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych na terenie Gminy Miasta Sanoka”. 
                 
Bema 2 termomodernizacja polegająca na:
  • wymiana podgrzewaczy wody
  • docieplenie ścian     
  • izolacja podłogi na gruncie   
  • docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją
  • wymiana stolarki okiennej 
  • wymiana drzwi zewnętrznych
  • wymiana kotła gazowego. 
 
Młynarska 49 termomodernizacja polegająca na:
  • remont instalacji co 
  • wymiana podgrzewaczy wody
  • wymiana drzwi
  • docieplenie ścian zewnętrznych
  • docieplenie ścian fundamentowych w gruncie
  • wymiana okien
  • docieplenie stropodachu
  • modernizacja oświetlenia w części wspólnej. 
 
Przemyska 2 termomodernizacja polegająca na:
  • wymiana podgrzewaczy wody
  • wymiana stolarki okiennej  
  • wymiana drzwi zewnętrznych
  • docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją
  • docieplenie ścian
  • wymiana kotła gazowego i modernizacja instalacji c.o. 
  • modernizacja oświetlenia w części wspólnej.
 
Wyspiańskiego 41 termomodernizacja polegająca na:
  • wymiana podgrzewaczy wody
  • docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją
  • docieplenie ścian   
  • izolacja podłogi na gruncie 
  • wymiana drzwi zewnętrznych
  • wymiana stolarki okiennej
  • wymiana kotła gazowego.
 
  • Obowiązki inspektora nadzoru określa szczegółowo dołączony do ogłoszenia projekt umowy- Załącznik nr 5
  • Szczegółowa dokumentacja (dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót) dotycząca inwestycji stanowi załącznik nr 6 do niniejszego ogłoszenia
  • Wspólny słownik Zamówień (CPV):71.52.00.00-9 Usługi nadzoru budowlanego
 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
 
  1. Termin wykonania zamówienia do dnia: 30.09.2018 r.
 
  1. Dokumentacja dotycząca postępowania dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego:  http://bip.um.sanok.pl/
 
  1. Kwalifikacje /wymogi stawiane wykonawcy:
 
  1. Posiadanie uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w tym sprawowania funkcji inspektora nadzoru:
- w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych
  1. Posiadanie aktualnego dokumentu potwierdzającego przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
  2. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia wymogów udziału
w postępowaniu przedłoży oświadczenie – wg wzoru zał.nr 2
  1. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia wymogów udziału w postępowaniu może   polegać na zdolnościach innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, jeśli podmioty te zrealizują usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawca który polega na zdolnościach innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów,
    w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów (wzór stanowi załącznik nr 3 do zapytania).
 
  1. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Oferentami:
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Oferenci przekazują pisemnie, faksem oraz pocztą elektroniczną.
W/w dokumenty przekazane faksem lub pocztą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Osoba upoważniona do kontaktu z Oferentami: Jacek Gomułka i Wioletta Kurylak tel.: 13 46 52 876
Adres poczty elektronicznej Zamawiającego: gosp@um.sanok.pl
 
  1. Miejsce, termin złożenia oraz sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim do dnia 29.03.2018r do godziny 9.00 w Biurze Obsługi Klienta pokój nr 1 – Urzędu Miasta w Sanoku.
 
  1. Informacja na temat formy składania ofert:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem:
Oferta na pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego zadania: Termomodernizacja budynków przy ul. Bema 2, Młynarskiej 49, Przemyskiej 2 i Wyspiańskiego 41 w Sanoku.        Nie otwierać do dnia 29.03.2018 r. do godz.10.00”
Otwarcie ofert odbędzie się dnia 29.03.2018 r o godz. 10.00 w pokoju nr 9.
 
  1. Kryteria wyboru oferty: cena 100%
 
  1. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie kryterium oceny ofert: Wykonawca który złożył ofertę najkorzystniejszą cenowo otrzyma 100 pkt. pozostałym Wykonawcom zostaną przyznane punkty wg poniższego wzoru:
 
Liczba punktów = (Cmin/Cof)*100*waga
gdzie :
Cmin  – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych,
Cof   - cena oferty badanej nieodrzuconej,
Jeżeli ofertę złoży osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej
w cenie oferty należy wliczyć składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz zaliczkę na podatek dochodowy, które to Zamawiający, zgodnie
z obowiązującymi przepisami, zobowiązany byłby naliczyć i odprowadzić. 
Jeżeli w postępowaniu nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
 
  1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany warunków zamówienia, najpóźniej na dwa dni przed upływem składania ofert.
 
  1. Informacja na temat zakresu wykluczenia.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
 
 
Załączniki:
  1. Zapytanie ofertowe
  2. Oświadczenie
  3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego
  4. Wykaz osób
  5. Wzór umowy
  6. Dokumentacja budowlana
Podmiot publikującyUrząd Miasta w Sanoku
WytworzyłSanok Urząd Miasta - Urząd Miasta2018-03-19
Publikujący Adam Kasprzak - Zamówienia Publiczne 2018-03-20 12:46
Modyfikacja Adam Kasprzak - Zamówienia Publiczne 2018-03-20 12:58