Urząd Miasta w Sanoku
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
TREŚĆ JEST ARCHIWALNA
Ogłoszenie: Opracowanie audytów powykonawczych sześciu budynków komunalnych przy ul. Orzeszkowej 2, Orzeszkowej 2A, Młynarskiej 49, Przemyskiej 2, Wyspiańskiego 41 i Bema 2 w Sanoku”.
Znak sprawy :   TK.7021.3.19.2018                                                  Sanok, 2018- 08 - 03

Ogłoszenie
 
  1. Zamawiający: Gmina Miasta Sanoka, ul. Rynek 1, 38 – 500 Sanok
  2. Rodzaj zamówienia: usługi
Zadanie związane jest z realizacją projektu nr RPPK.03.02.00-18-0152/16-00 złożonego w ramach RPO WP na lata 2014-2020 „Poprawa efektywności energetycznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych na terenie Gminy Miasta Sanoka”.
  1. Opis przedmiotu zamówienia:
 
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Opracowanie audytów powykonawczych sześciu budynków komunalnych przy ul. Orzeszkowej 2, Orzeszkowej 2A, Młynarskiej 49, Przemyskiej 2, Wyspiańskiego 41 i Bema 2 w Sanoku”.
1Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie audytów powykonawczych osobno dla każdego z 6-ciu budynków:
 
•   Wielorodzinny budynek mieszkalny przy ul. Orzeszkowej 2 w Sanoku – budynek trzykondygnacyjny w całości podpiwniczony o wymiarach zewnętrznych 21,46 m
    x 15,74 m. Liczba klatek schodowych – 1. Powierzchnia zabudowy 337,78 m2, kubatura budynku 2394,00 m3, ilość lokali mieszkalnych 22.
•   Wielorodzinny budynek mieszkalny przy ul. Orzeszkowej 2a w Sanoku budynek trzykondygnacyjny w całości podpiwniczony o wymiarach zewnętrznych 21,46 m
     x 15,74 m. Liczba klatek schodowych – 1. Powierzchnia zabudowy 337,78 m2, kubatura budynku 2309,00 m3, ilość lokali mieszkalnych 21.
•   Wielorodzinny budynek mieszkalny przy ul. Młynarskiej 49 w Sanoku – budynek składa się z 2-ch części: część wyższa składająca się z dwóch kondygnacji nadziemnych + piwnice o wymiarach zewnętrznych 13,19m x 10,73m, część niższa jednokondygnacyjna, niepodpiwniczona o wymiarach zewnętrznych 19,04m x 8,50m. Liczba klatek schodowych -1. Powierzchnia zabudowy budynku 305,19 m2, kubatura budynku 2100m3, ilość lokali mieszkalnych  6. 
•   Wielorodzinny budynek mieszkalny przy ul. Przemyskiej 2 w Sanoku – budynek jest niepodpiwniczony, posiada 2 kondygnacje nadziemne (parter + piętro). Powierzchnia użytkowa mieszkalna 459,61 m2, powierzchnia zabudowy 340 m2, ilość lokali mieszkalnych 13.
•   Wielorodzinny budynek mieszkalny przy ul. Wyspiańskiego 41 w Sanoku – budynek posiada 4 kondygnacje (piwnica, parter, piętro, poddasze), 1 klatkę schodową. Powierzchnia netto budynku 924,43 m2, powierzchnia zabudowy 271 m2, ilość lokali mieszkalnych 8.
•   Wielorodzinny budynek mieszkalny przy ul. Bema 2 w Sanoku – budynek posiada 3 kondygnacje nadziemne i 1 podziemną, 2 klatki schodowe. Powierzchnia użytkowa mieszkalna 1564,32 m2, powierzchnia zabudowy 525,69 m2, ilość lokali mieszkalnych 34.
 
Audyt powykonawczy wg definicji oznacza: dokument sporządzony przez audytora energetycznego, w którym dokonana zostanie analiza efektów zrealizowanego przedsięwzięcia, w zakresie modernizacji energetycznej. Analiza powinna uwzględniać porównanie parametrów zużycia energii w w/w budynkach przed realizacją projektu z parametrami obiektu po faktycznym wykonaniu modernizacji. Analiza powinna być wykonana zgodnie z metodologią wykorzystywaną do opracowania audytów energetycznych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 10 sierpnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i sposobu sporządzania audytu efektywności energetycznej, wzoru karty audytu efektywności energetycznej oraz metod obliczania oszczędności energii (Dz.U. z 2012 nr 962). Audyty powykonawcze należy wykonać w zakresie, standardzie, formie i dokładności zgodnie z aktualnymi na dzień wykonania przedmiotu zamówienia wymogami.
Dokumentacje techniczne, audyty energetyczne budynków (przed termomodernizacją) dostępne są w siedzibie Zamawiającego.
 
2.  Audyt energetyczny powykonawczy  ma służyć ocenie jakości wykonania robót budowlanych oraz weryfikacji czy zostały uzyskane cele projektu pn. ,,Poprawa efektywności energetycznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych na terenie Gminy Miasta Sanoka” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020. Oś Priorytetowa  nr III Czysta energia, działanie 3.2 Modernizacja energetyczna budynków.
  • Szczegóły świadczenia usługi określa dołączony do ogłoszenia projekt umowy- Załącznik nr 5
  • Wspólny słownik Zamówień (CPV):71.31.43.00-5 Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
 
  1. Termin wykonania zamówienia do dnia: 20.09.2018 r.Dokumentacja dotycząca postępowania dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego :  http://bip.um.sanok.pl/
 
  1. Kwalifikacje /wymogi stawiane wykonawcy:
 
Audyt energetyczny należy opracować zgodnie z:
  • Ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów (Dz.U. z 2018r., poz. 966),
  • Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009r. w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego (Dz.U. 2009r. Nr 43, poz. 346 z późn. zm.),
  • Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 3 września 2015r. (Dz.U. 2015r., poz. 1606) zmieniającym ww. rozporządzenie.
  • Wymaganiami konkursu 3.2. Modernizacja energetyczna budynków RPO WP 2014-2020
 
  1. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia wymogów udziału w postępowaniu może   polegać na zdolnościach innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, jeśli podmioty te zrealizują usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawca który polega na zdolnościach innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów,
    w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów (wzór stanowi załącznik nr 3 do zapytania).
 
  1. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Oferentami:
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Oferenci przekazują pisemnie, faksem oraz pocztą elektroniczną.
W/w dokumenty przekazane faksem lub pocztą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Osoba upoważniona do kontaktu z Oferentami: Jacek Gomułka tel. 13 46 52 876
Wioletta Kurylak tel.: 13 46 52 876
Adres poczty elektronicznej Zamawiającego: gosp@um.sanok.pl
 
  1. Miejsce, termin złożenia oraz sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim do dnia 14.08.2018r do godziny 15.00 w Biurze Obsługi Klienta pokój nr 1 – Urzędu Miasta w Sanoku.
 
  1. Informacja na temat formy składania ofert:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem:
Opracowanie audytów powykonawczych sześciu budynków komunalnych przy ul. Orzeszkowej 2, Orzeszkowej 2A, Młynarskiej 49, Przemyskiej 2, Wyspiańskiego 41 i Bema 2 w Sanoku”.      Nie otwierać do dnia 14.08.2018 r do godz.15.00”
Otwarcie ofert odbędzie się dnia 16.08.2018 r o godz. 10.00 w pokoju nr 9.
 
  1. Kryteria wyboru oferty: cena 100%
 
  1. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie kryterium oceny ofert: Wykonawca który złożył ofertę najkorzystniejszą cenowo otrzyma 100 pkt. pozostałym Wykonawcom zostaną przyznane punkty wg poniższego wzoru:
 
Liczba punktów = (Cmin/Cof)*100*waga
gdzie :
Cmin  – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych,
Cof   - cena oferty badanej nieodrzuconej,
Jeżeli ofertę złoży osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej
w cenie oferty należy wliczyć składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz zaliczkę na podatek dochodowy, które to Zamawiający, zgodnie
z obowiązującymi przepisami, zobowiązany byłby naliczyć i odprowadzić. 
Jeżeli w postępowaniu nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
 
  1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany warunków zamówienia, najpóźniej na dwa dni przed upływem składania ofert.
 
  1. Informacja na temat zakresu wykluczenia.
 
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem
i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające
w szczególności na:
  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
powrot
Podmiot publikującyUrząd Miasta w Sanoku
WytworzyłSanok Urząd Miasta - Urząd Miasta2018-08-03
Publikujący Adam Kasprzak - Zamówienia Publiczne 2018-08-06 12:21
Modyfikacja Adam Kasprzak - Zamówienia Publiczne 2018-08-06 12:26
Urząd Miasta w Sanokuul. Rynek 1, 38-500 Sanok tel. (013) 46-52-811 email: umsanok@um.sanok.pl
Wygenerowano: 19 kwietnia 2024r. 23:44:39
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.