Urząd Miasta w Sanoku
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
TREŚĆ JEST ARCHIWALNA
Usługa związana z zapewnieniem opieki nad bezdomnymi odebranymi w wyniku interwencji zwierzętami gospodarskimi z terenu miasta Sanoka
Zapytanie ofertowe
do rozeznania cenowego zamówień o wartości nie przekraczającej 7000 euro
 

1. Opis przedmiotu zamówienia: usługa związana z zapewnieniem opieki nad bezdomnymi odebranymi w wyniku interwencji zwierzętami gospodarskimi z terenu miasta Sanoka obejmująca:
   1) gotowość do zapewnienia miejsca i opieki zwierzętom gospodarskim,
   2) przyjmowanie bezdomnych zwierząt gospodarskich, które utraciły tymczasowo lub trwale właściciela,
   3) przetrzymywanie i umieszczanie zwierząt gospodarskich w miejscu i warunkach bytowania właściwych ze względu na gatunek zwierzęcia,
   4) zapewnienie odpowiedniej opieki oraz karmienia gwarantujących dobrą kondycję i zdrowotność zwierząt,
   5) zapewnienie humanitarnego traktowania przyjętych zwierząt,
   6) zapewnienie opieki weterynaryjnej i niezbędnego leczenia przekazanym pod opiekę zwierzętom gospodarskim.
2. Termin realizacji zamówienia do dnia 31.12.2019 r.
3. Miejsce i termin złożenia oferty: Urząd Miasta ( pok. nr 1) 26.11.2018 r.
4. Warunki płatności: 30 dni od dnia otrzymania faktury.
5. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Ludwik Kopleński (134652831).
6. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim do dnia 26.11.2018 r. do godz. 15.30.
7. Kryterium wyboru oferty: a) cena 100%.
 
8. Treść oferty:
a) nazwa i adres wykonawcy ...........................................................................
b) NIP, regon ...................................................................................................
c) nr rachunku bankowego ...............................................................................
d) oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę ………… zł (netto) za 1 dobę
(słownie złotych: ….............................................................................................)
Podatek VAT ..........................zł
(słownie złotych …..............................................................................................)
Cena brutto.. ............................zł
(słownie złotych ……………………………………………………...…………….)

9. Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.
 

                                                                                            Data i podpis oferenta

Załączniki:

Nazwa plikuTyp plikuRozmiar
Zapytanie ofertowe Plik pdf 388.24 KB
powrot
Podmiot publikującyUrząd Miasta Sanoka
WytworzyłKinga Czekańska2018-11-19
Publikujący Kinga Czekańska - WRI 2018-11-19 09:11
Modyfikacja Kinga Czekańska - WRI 2018-11-19 09:13
Urząd Miasta w Sanokuul. Rynek 1, 38-500 Sanok tel. (013) 46-52-811 email: umsanok@um.sanok.pl
Wygenerowano: 25 kwietnia 2024r. 18:16:16
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.