WRI.7013.9.2019 Sanok, dnia 16.05.2019r.
Ogłoszenie
-
Zamawiający: Gmina Miasta Sanoka, ul. Rynek 1, 38 – 500 Sanok
-
Rodzaj zamówienia: usługi
Wartość inwestycji wg kosztorysu inwestorskiego: 790 899,43 zł netto
-
Zadanie jest dofinansowane ze środków funduszu rozwoju kultury fizycznej w ramach programu sportowa Polska – program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej.
Opis przedmiotu zamówienia:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Remont budynku szatniowo - sanitarnego na stadionie MOSiR w Sanoku wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Żwirki i Wigury 10”
-
Zakres nadzorowanych robót:
-
Wzmocnienie elementów konstrukcyjnych budynku,
-
Wykonanie instalacji wewnętrznych tj. instalacje wod.-kan., c.o., instalacje elektryczne,
-
Wykonanie docieplenia ścian i stropodachu,
-
Wykonanie robót wykończeniowych w budynku,
-
Przebudowa wejść od strony ul. Żwirki i Wigury,
-
Wykonanie wzmocnień ogrodzenia od strony ul. Staszica - „klatka”,
-
Wykonanie nasadzeń drzew i krzewów wraz z urządzeniem zieleni,
-
Wykonanie nawierzchni ze sztucznej trawy,
-
Wykonanie monitoringu stadionu,
-
Przygotowanie dokumentacji odbiorowej,
4.1. Obowiązki inspektora nadzoru określa szczegółowo dołączony do ogłoszenia projekt umowy- Załącznik nr 4
4.2. Szczegółowa dokumentacja (dokumentacja projektowa, przedmiary) dotycząca inwestycji stanowi załącznik nr 5 do niniejszego ogłoszenia
4.3. Wspólny słownik Zamówień (CPV):71.52.00.00-9 Usługi nadzoru budowlanego
-
Termin wykonania zamówienia do dnia: 30.11.2019 r.
-
Dokumentacja dotycząca postępowania dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego : http://bip.um.sanok.pl/
-
Kwalifikacje /wymogi stawiane wykonawcy:
-
Posiadanie uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w tym sprawowania funkcji inspektora nadzoru:
-w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
-w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
-w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
-
Posiadanie aktualnego dokumentu potwierdzającego przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
-
Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia wymogów udziału
w postępowaniu przedłoży oświadczenie – wg wzoru zał.nr 2
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji koordynatora zespołu inspektorów z funkcją inspektora nadzoru
-
Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Oferentami:
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający
i Oferenci przekazują pisemnie, faksem oraz pocztą elektroniczną.
W/w dokumenty przekazane faksem lub pocztą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Osoba upoważniona do kontaktu z Oferentami: Ignacy Lorenc tel.13 46 52885
Marek Stabryła tel.: 13 46 52835
Adres poczty elektronicznej Zamawiającego:
wri@um.sanok.pl
-
Miejsce, termin złożenia oraz sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim do dnia
31.05.2019r. do godziny
9.30 w Biurze Obsługi Klienta pokój nr 1 – Urzędu Miasta w Sanoku.
-
Informacja na temat formy składania ofert:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem:
Oferta na pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego zadania: pn.:
„Remont budynku szatniowo - sanitarnego na stadionie MOSiR w Sanoku wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Żwirki i Wigury 10”
Nie otwierać do dnia 31.05.2019r. do godz.10.00”
Otwarcie ofert odbędzie się dnia 31.05.2019r. o godz. 10.00 w pokoju nr 5.
-
Kryteria wyboru oferty: cena 100%
-
Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie kryterium oceny ofert: Wykonawca który złożył ofertę najkorzystniejszą cenowo otrzyma 100 pkt. pozostałym Wykonawcom zostaną przyznane punkty wg poniższego wzoru:
Liczba punktów = (Cmin/Cof)*100*waga
gdzie :
Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych,
Cof - cena oferty badanej nieodrzuconej,
Jeżeli ofertę złoży osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej w cenie oferty należy wliczyć składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz zaliczkę na podatek dochodowy, które to Zamawiający, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zobowiązany byłby naliczyć i odprowadzić.
Jeżeli w postępowaniu nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
-
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany warunków zamówienia, najpóźniej na dwa dni przed upływem składania ofert.
-
Informacja na temat zakresu wykluczenia.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
-
uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
-
posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
-
pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
-
pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Załączniki:
-
Zapytanie ofertowe
-
Oświadczenie
-
Wykaz osób
-
Wzór umowy
-
Dokumentacja budowlana
-
Przedmiar robót