WRI.7013.22.2019 Sanok, dnia; 14.10.2019 r.
Ogłoszenie
-
Zamawiający: Gmina Miasta Sanoka, ul. Rynek 1, 38 – 500 Sanok
-
Rodzaj zamówienia: usług Wartość inwestycji wg kosztorysu inwestorskiego: 6 538 643.30 zł netto.
3.
Zadanie jest dofinansowane ze środków: Funduszu Dróg Samorządowych.
4. Opis przedmiotu zamówienia:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
dla zadania pn.: „ Budowa łącznika drogowego, pomiędzy obwodnicą Sanoka w ciągu
drogi krajowej DK 28 Zator-Medyka a drogą gminną nr G117160R ul. Łany wraz z
infrastrukturą techniczną, budowlami i urządzeniami budowlanymi wraz z przebudową
ul. Porcelanowej drogi gminnej wewnętrznej na działce nr 2414/22
”
1. Zakres nadzorowanych robót:
- wykonanie jezdni o szerokości na odcinku prostym 6,0 m,
- budowę chodnika lewostronnego (zgodnie z kilometrażem),
- budowę oświetlenia,
- budowa przepustów wraz zabezpieczeniem i umocnienia skarp rowów,
- budowa i przebudowa zjazdów zapewniających dostęp do terenów przyległych;
- budowę kanalizacji deszczowej z materiałów inwestora,
- wycinka istniejącej zieleni drzew i krzewów w niezbędnym zakresie;
- rozbiórki elementów drogi, sieci uzbrojenia terenu, elementów małej architektury,
ogrodzeń, bram, furtek i innych elementów kolidujących z przedmiotową inwestycją,
- wykonanie kanalizacji kablowej,
- przebudowa, budowa i zabezpieczenie kolidującej infrastruktury technicznej
uzbrojenia terenu (w tym linii i kabli energetycznych, wodociągów, kanalizacji
sanitarnej, gazociągów w zakresie wynikającym z konieczności usunięcia kolizji z
projektowaną budową drogi łącznikowej lub potrzeby obsługi urządzeń
towarzyszących drodze),
- ustawienie barier ochronnych,
- wykonanie elementów oznakowania poziomego i pionowego,
- plantowanie, humusowanie i obsianie skarp trawą,
- umocnienie skarp rowu potoku Osib w obszarze proj. wylotu kanalizacji deszczowej,
- dowiązanie wysokościowe proj. drogi do zaprojektowanego wylotu skrzyżowania typu
rondo w ciągu obwodnicy Sanoka,
2. Podstawowe parametry projektowanej drogi łącznikowej:
- klasa techniczna drogi - L (lokalna),
- prędkości projektowe Vp=40 km/h,
- ilość jezdni - 1,
- liczba pasów ruchu 2
- szerokość pasa ruchu 3.00 m
- szerokość poboczy min. 0.75 m
- pochylenie poprzeczne jezdni na prostej: 2,0 % (daszkowe),
- nawierzchnia - bitumiczna
- szerokość proj. chodnika: 2,00m,
- pochylenie poprzeczne chodnika: 2,0 % (jednostronne),
- rodzaje skrzyżowań: - jednopoziomowe zwykłe
3. Zakres prac które zostały ujęte w dokumentacji projektowej ale nie są objęte
zamówieniem:
- Wykonanie kanalizacji deszczowej na Łączniku Łany od studzienki D1-6 do ujścia na
potoku Osib..
- Branża elektryczna przebudowa linii elektrycznych ŚN i nN w obrębie Łącznika Łany
5.Termin wykonania zamówienia; okres, czas realizacji i rozliczenia inwestycji.
6. Dokumentacja dotycząca postępowania dostępna jest na stronie internetowej
Zamawiającego :
http://bip.um.sanok.pl/
7. Kwalifikacje; wymogi stawiane wykonawcy:
a). Posiadanie uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie; do kierowania lub nadzorowania robót budowlanych w specjalności:
- drogowej
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
- instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych
b). Posiadanie aktualnego dokumentu potwierdzającego przynależność do Polskiej Izby
Inżynierów Budownictwa.
c). Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia wymogów udziału w postępowaniu
przedłożą oświadczenia – wg wzoru zał.nr 2
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji koordynatora zespołu inspektorów z funkcją
inspektora nadzoru
10. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Oferentami:
oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający
i Oferenci przekazują pisemnie, faksem oraz pocztą elektroniczną.
W/w dokumenty przekazane faksem lub pocztą elektroniczną, każda ze stron na żądanie
drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Osoba upoważniona do kontaktu z Oferentami: Ignacy Lorenc tel.13 46 885
Buczek Marta tel.: 13 46 52 834 Bochnia Piotr 13 46 52 833
Adres poczty elektronicznej Zamawiającego:
inwestycje@um.sanok.pl
11. Miejsce, termin złożenia oraz sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim do dnia
21.10.2019 r do godziny
9.30 w Biurze Obsługi Klienta pokój nr 1 – Urzędu Miasta w Sanoku.
12. Informacja na temat formy składania ofert:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem:
„
Oferta na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zadania: pn.:
Budowa łącznika drogowego Łany i ul. Porcelanowej
Nie otwierać do dnia 21.10.2019 r do godz.10.00”
Otwarcie ofert odbędzie się dnia 21.10.2019 r o godz. 10.00 w pokoju nr 5.
13. Kryteria wyboru oferty: cena 100%
Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie kryterium oceny ofert: Wykonawca który złożył ofertę najkorzystniejszą cenowo otrzyma 100 pkt. pozostałym Wykonawcom zostaną przyznane punkty wg poniższego wzoru:
Liczba punktów = (Cmin/Cof)*100*waga
gdzie :
Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych,
Cof - cena oferty badanej nieodrzuconej,
Jeżeli ofertę złoży osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej w cenie oferty należy wliczyć składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz zaliczkę na podatek dochodowy, które to Zamawiający, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zobowiązany byłby naliczyć i odprowadzić.
Jeżeli w postępowaniu nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
14. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany warunków zamówienia, najpóźniej na dwa dni
przed upływem składania ofert.
15. Informacja na temat zakresu wykluczenia.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
-
uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
-
posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
-
pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
-
pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Załączniki:
-
Zapytanie ofertowe
-
Oświadczenie
-
Wykaz osób
-
Wzór umowy
-
Dokumentacja budowlana