SK.042.2.2011 20.07.2011r.
Burmistrz Miasta Sanoka ogłasza przetarg nieograniczony na:
Doposażenie szkół w pomoce dydaktyczne w ramach realizacji projektu p.t. Sanocki program indywidualizacji nauczania w klasach I-III w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasta Sanok.
Numer ogłoszenia: 207492 - 2011; data zamieszczenia: 20.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
SK.042.2.2011 20.07.2011r.
Burmistrz Miasta Sanoka ogłasza przetarg nieograniczony na:
Doposażenie szkół w pomoce dydaktyczne w ramach realizacji projektu p.t. Sanocki program indywidualizacji nauczania w klasach I-III w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasta Sanok.
Numer ogłoszenia: 207492 - 2011; data zamieszczenia: 20.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Sanoka , ul. Rynek 1, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4652800, 4652848, faks 013 4630890.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie szkół w pomoce dydaktyczne w ramach realizacji projektu p.t. Sanocki program indywidualizacji nauczania w klasach I-III w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasta Sanok.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia określony jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: Rozdział III - Opis przedmiotu zamówienia - pkt. I Dostawa Pomocy Dydaktycznych i Sprzętu Multimedialnego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 30.23.60.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 235.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1. ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunku na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Karty gwarancyjne, instrukcje dotyczące sposobu korzystania z rzeczy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Sanoka 38-500 Sanok ul. Rynek 1 pok. 24/3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Sanoka 38-500 Sanok ul. Rynek 1 Biuro Obsługi Klienta - pok. nr 1..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Program Operacyjny Kapitał Ludzki Numer i nazwa Priorytetu: IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie Numer i nazwa Działania: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Numer i nazwa Poddziałania: 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenia różnic usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 235 NAZWA: Szczegółowy opis części zamówienia podany jest w SIWZ, Rozdział III Opis przedmiotu zamówienia..
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pomoce dydaktyczne, tablice interaktywne..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 30.23.60.00-2.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Burmistrz Miasta Sanoka
mgr Wojciech Blecharczyk
|
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | załącznik nr 1 - wzór oferty | 463.50 Kb | |||
2. | Załącznik nr 4 - infor. o podwykonawcach | 89.50 Kb | |||
3. | Załącznik nr 3a - oświadczenie osoby fizycznej | 87.50 Kb | |||
4. | Załącznik nr 2 - oświadczenie art. 22 | 88.00 Kb | |||
5. | Załącznik nr 3 - oświadczenie art. 24 | 87.50 Kb | |||
6. | Załącznik 1 do wzoru umowy - I pomoce dydaktyczne | 496.50 Kb | |||
7. | SIWZ | 594.60 Kb | |||
8. | Odpowiedź na zapytanie nr 1 do SIWZ | 204.42 Kb | |||
9. | Załącznik nr 5 - wzór umowy - POMOCE DYDAKTYCZNE | 110.50 Kb | |||
10. | Załącznik nr 6 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia | 580.88 Kb | |||
11. | odpowiedź na zapytanie Nr 2 | 255.24 Kb | |||
12. | Odpowiedź na zapytanie nr 3 | 203.15 Kb | |||
13. | Odpowiedź na zapytanie nr 4 | 199.29 Kb |