Urząd Miasta w Sanoku
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Biuro Burmistrza Miasta
BIURO
BURMISTRZA MIASTA 

e- mail: bbm@um.sanok.pl
 
Do zadań Biura Burmistrza Miasta (BBM) należy: 
  1. Obsługa organizacyjna Burmistrza.
  2. Prowadzenie sekretariatów: Burmistrza i jego zastępców.
  3. Ustalanie w porozumieniu z Burmistrzem harmonogramu dyżurów pełnionych przez Burmistrza,  Zastępców, Sekretarza i Skarbnika.
  4. Prowadzenie rejestru przyjęć obywateli podczas dyżurów realizowanych przez Biuro Burmistrza.
  5. Przygotowywanie materiałów i opracowywanie sprawozdań na sesje Rady Miasta.
  6. Organizowanie obsługi kontaktów Burmistrza z przedstawicielami administracji rządowej, organami samorządu terytorialnego, przedstawicielami organizacji gospodarczych i zawodowych, klubami radnych Rady.
  7. Nadawanie biegu wnioskom, propozycjom i inicjatywom składanym przez parlamentarzystów, senatorów, organizacje społeczne, gospodarcze i zawodowe oraz kluby radnych Rady.
  8. Obsługa organizacyjna wizyt, spotkań i uroczystości z udziałem Burmistrza.
  9. Koordynacja współpracy z zagranicą.
  10. Wykonywanie materiałów  informacyjnych o charakterze ogólnym – wizerunkowym na potrzeby Urzędu Miasta Sanoka.
  11. Prowadzenie dokumentacji fotograficznej i jej archiwizacja.
  12. Obsługa medialna Burmistrza Miasta.
  13. Przygotowywanie materiałów prasowych, ogłoszeń i artykułów dla mediów.
  14. Organizacja konferencji prasowych.
  15. Nadzór nad realizacją informacyjnych programów radiowych, telewizyjnych i filmowych.
  16. Prowadzenie oficjalnej miejskiej strony internetowej.
  17. Prowadzenie oficjalnej i okolicznościowej korespondencji oraz koordynacja współpracy w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi.
  18. Organizacja spotkań i koordynacja harmonogramu kalendarza.
  19. Organizacja i formalne dokumentowanie podróży służbowych.
  20. Prowadzenie rejestracji korespondencji wpływającej do Urzędu oraz ekspedycja korespondencji wychodzącej.
  21. Współpraca z wszystkimi Wydziałami Urzędu Miasta, a szczególnie z wydziałem Organizacyjnym i Kadr w zakresie dotyczącym zapewnienia właściwych warunków pracy i spraw związanych z obowiązkami i uprawnieniami pracowniczymi.
  22. Przygotowanie i organizacja spotkań Burmistrza z mieszkańcami Sanoka oraz przedstawicielami podmiotów gospodarczych i organizacji NGO.
PRACOWNICY BIURA
Stanowisko Imię i Nazwisko Nr telefonu Nr pokoju
Zastępca Kierownika Biura Robert Bańkosz 134652884 63a
Stanowisko ds. obsługi sekretariatu
Burmistrza Miasta i I Zastępcy Burmistrza
ds. Rozwoju
Paulina Paszta 134652800 61
Stanowisko ds. obsługi sekretariatu
II Zastępcy Burmistrza ds. Społecznych
Paulina Bajger 134652811 26
Stanowisko ds. Obsługi Biura Burmistrza Jakub Radożycki 134652828 63a
Podmiot publikujący
WytworzyłSanok Urząd Miasta - Urząd Miasta2019-03-14 00:00
Publikujący Admin Administrator - Admin 2019-03-14 15:03
Modyfikacja Admin Administrator - Admin 2019-03-15 14:16
Urząd Miasta w Sanokuul. Rynek 1, 38-500 Sanok tel. (013) 46-52-811 email: umsanok@um.sanok.pl
Wygenerowano: 28 marca 2024r. 15:59:53
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.