Urząd Miasta w Sanoku
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Wydział Organizacyjny i Kadr
WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY I KADR
e- mail: wok@um.sanok.pl
 
Do zadań Wydziału Organizacyjnego i Kadr (WOK) należą sprawy z zakresu organizacji,
funkcjonowania i planowania pracy Urzędu oraz sprawy kadrowe, a w szczególności:
  1. Prowadzenie spraw kadrowych pracowników Urzędu i kierowników miejskich jednostek organizacyjnych.
  2. Opracowanie zakresów czynności dla Kierowników Komórki organizacyjnej Urzędu
    i kierowników miejskich jednostek organizacyjnych.
  3. Przeprowadzanie okresowych analiz ocen kwalifikacyjnych pracowników Urzędu.
  4. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy i miejskimi jednostkami organizacyjnymi
    w zakresie organizacji prac interwencyjnych, robót publicznych i staży absolwenckich.
  5. Dbałość o podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników poprzez organizowanie
  6. szkoleń, kursów itp.
  7. Przyjmowanie oraz dokonywanie analizy oświadczeń majątkowych składanych Burmistrzowi
  8. przez pracowników Urzędu oraz kierowników miejskich jednostek organizacyjnych.
  9. Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych  w zakresie
  10. działalności Urzędu.
  11. Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem sieci teleinformatycznej Urzędu.
  12. Prowadzenie spraw i nadzór nad pracownikami obsługi Urzędu.
  13. Prowadzenie rejestru wniosków i skarg mieszkańców oraz kontrola terminowego załatwiania
  14. ich w wydziałach.
  15. Koordynowanie przygotowań i przeprowadzenia wyborów parlamentarnych, prezydenckich i samorządowych oraz referendów.
  16. Współdziałanie z organami kontroli zewnętrznej i realizacja zaleceń pokontrolnych oraz nadzór
  17. nad ich terminową realizacją.
  18. Prowadzenie archiwum zakładowego.
  19. Prowadzenie Biura Obsługi Klientów i udzielanie informacji w sprawach
    dot. Urzędu i Miasta.
  20. Prowadzenie spraw związanych z zarządem budynkiem Urzędu, bieżącymi remontami i
  21. konserwacją pomieszczeń oraz ich wyposażeniem.
  22. Zaopatrywanie Urzędu w materiały kancelaryjno-biurowe.
  23. Koordynowanie zakupów sprzętu komputerowego i oprogramowania.
  24. Prowadzenie ewidencji używanych i wycofywanych pieczęci urzędowych i stempli zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną.
  25. Koordynacja działań związanych z ubezpieczeniem majątku Gminy.
PRACOWNICY WYDZIAŁU
Stanowisko Nazwisko i imię Nr telefonu Nr
 
Naczelnik Wydziału Krzyszczyk Piotr 134652810 32
Stanowisko ds. kadrowych Dąbrowska Beata 134652812 31
Stanowisko ds. organizacyjnych Ordon – Harłacz Katarzyna 134652858 31
Stanowisko ds. administracji i eksploatacji
obiektów
Sieńczak Janusz 134652858 31
Stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej
i archiwum 
Oklejewicz – Kleban Renata 134652812 31
Stanowisko ds. informacji i obsługi klienta Woźniak Dorota 134652813 1
Wieloosobowe stanowisko
ds. informatyzacji
Dygoń Maciej 134652819 23
Szydłak Gerard 134652870 34
Podmiot publikujący
WytworzyłSanok Urząd Miasta - Urząd Miasta2019-03-15 00:00
Publikujący Admin Administrator - Admin 2019-03-15 08:50
Modyfikacja Admin Administrator - Admin 2019-03-15 09:20
Urząd Miasta w Sanokuul. Rynek 1, 38-500 Sanok tel. (013) 46-52-811 email: umsanok@um.sanok.pl
Wygenerowano: 28 marca 2024r. 19:18:27
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.