Urząd Miasta w Sanoku
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Wydział Organizacyjny i Kadr
                                                     WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY I KADR
                                                                 e- mail: wok@um.sanok.pl
 
Do zadań Wydziału Organizacyjnego i Kadr (WOK) należą sprawy z zakresu organizacji, funkcjonowania                                  i planowania pracy Urzędu oraz sprawy kadrowe, a w szczególności:
  1. Prowadzenie spraw kadrowych pracowników Urzędu i kierowników miejskich jednostek organizacyjnych.
  2. Opracowanie zakresów czynności dla Kierowników Komórki organizacyjnej Urzędu
    i kierowników miejskich jednostek organizacyjnych.
  3. Przeprowadzanie okresowych analiz ocen kwalifikacyjnych pracowników Urzędu.
  4. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy i miejskimi jednostkami organizacyjnymi
    w zakresie organizacji prac interwencyjnych, robót publicznych i staży absolwenckich.
  5. Dbałość o podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników poprzez organizowanie szkoleń, kursów itp.
  6. Przyjmowanie oraz dokonywanie analizy oświadczeń majątkowych składanych Burmistrzowi przez pracowników Urzędu oraz kierowników miejskich jednostek organizacyjnych.
  7. Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych  w zakresie działalności Urzędu.
  8. Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem sieci teleinformatycznej Urzędu.
  9. Prowadzenie spraw i nadzór nad pracownikami obsługi Urzędu.
  10. Prowadzenie rejestru wniosków i skarg mieszkańców oraz kontrola terminowego załatwiania ich                             w wydziałach.
  11. Koordynowanie przygotowań i przeprowadzenia wyborów parlamentarnych, prezydenckich                                      i samorządowych oraz referendów.
  12. Współdziałanie z organami kontroli zewnętrznej i realizacja zaleceń pokontrolnych oraz nadzór nad ich terminową realizacją.
  13. Prowadzenie archiwum zakładowego.
  14. Prowadzenie Biura Obsługi Klientów i udzielanie informacji w sprawach
    dot. Urzędu i Miasta.
  15. Prowadzenie spraw związanych z zarządem budynkiem Urzędu, bieżącymi remontami                                                   i konserwacją pomieszczeń oraz ich wyposażeniem.
  16. Zaopatrywanie Urzędu w materiały kancelaryjno-biurowe.
  17. Koordynowanie zakupów sprzętu komputerowego i oprogramowania.
  18. Prowadzenie ewidencji używanych i wycofywanych pieczęci urzędowych i stempli zgodnie                                                    z obowiązującą instrukcją kancelaryjną.
  19. Koordynacja działań związanych z ubezpieczeniem majątku Gminy.
PRACOWNICY WYDZIAŁU
Stanowisko Nazwisko i imię Nr telefonu Nr pokoju
Naczelnik Wydziału Krzyszczyk Piotr 134652810 32
Stanowisko ds. kadrowych Dąbrowska Beata 134652812 31
Stanowisko ds. organizacyjnych Ordon – Harłacz Katarzyna 134652858 31
Stanowisko ds. administracji i eksploatacji
obiektów
Sieńczak Janusz 134652858 31
Stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej
i archiwum 
Oklejewicz – Kleban Renata 134652812 31
Stanowisko ds. informacji i obsługi klienta Woźniak Dorota 134652813 1
Wieloosobowe stanowisko
 ds. informatyzacji
Dygoń Maciej 134652819 23
Szydłak Gerard 134652870 34
Podmiot publikujący
WytworzyłSanok Urząd Miasta - Urząd Miasta2019-03-15 00:00
Publikujący Admin Administrator - Admin 2019-03-15 08:50
Modyfikacja Admin Administrator - Admin 2019-03-15 09:21
Urząd Miasta w Sanokuul. Rynek 1, 38-500 Sanok tel. (013) 46-52-811 email: umsanok@um.sanok.pl
Wygenerowano: 02 grudnia 2022r. 23:40:31
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.