BIURO
BURMISTRZA MIASTA 

e- mail: bbm@um.sanok.pl
 
Do zadań Biura Burmistrza Miasta (BBM) należy: 
  1. Obsługa organizacyjna Burmistrza.
  2. Prowadzenie sekretariatów: Burmistrza i jego zastępców.
  3. Ustalanie w porozumieniu z Burmistrzem harmonogramu dyżurów pełnionych przez Burmistrza,  Zastępców, Sekretarza i Skarbnika.
  4. Prowadzenie rejestru przyjęć obywateli podczas dyżurów realizowanych przez Biuro Burmistrza.
  5. Przygotowywanie materiałów i opracowywanie sprawozdań na sesje Rady Miasta.
  6. Organizowanie obsługi kontaktów Burmistrza z przedstawicielami administracji rządowej, organami samorządu terytorialnego, przedstawicielami organizacji gospodarczych i zawodowych, klubami radnych Rady.
  7. Nadawanie biegu wnioskom, propozycjom i inicjatywom składanym przez parlamentarzystów, senatorów, organizacje społeczne, gospodarcze i zawodowe oraz kluby radnych Rady.
  8. Obsługa organizacyjna wizyt, spotkań i uroczystości z udziałem Burmistrza.
  9. Koordynacja współpracy z zagranicą.
  10. Wykonywanie materiałów  informacyjnych o charakterze ogólnym – wizerunkowym na potrzeby Urzędu Miasta Sanoka.
  11. Prowadzenie dokumentacji fotograficznej i jej archiwizacja.
  12. Obsługa medialna Burmistrza Miasta.
  13. Przygotowywanie materiałów prasowych, ogłoszeń i artykułów dla mediów.
  14. Organizacja konferencji prasowych.
  15. Nadzór nad realizacją informacyjnych programów radiowych, telewizyjnych i filmowych.
  16. Prowadzenie oficjalnej miejskiej strony internetowej.
  17. Prowadzenie oficjalnej i okolicznościowej korespondencji oraz koordynacja współpracy w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi.
  18. Organizacja spotkań i koordynacja harmonogramu kalendarza.
  19. Organizacja i formalne dokumentowanie podróży służbowych.
  20. Prowadzenie rejestracji korespondencji wpływającej do Urzędu oraz ekspedycja korespondencji wychodzącej.
  21. Współpraca z wszystkimi Wydziałami Urzędu Miasta, a szczególnie z wydziałem Organizacyjnym i Kadr w zakresie dotyczącym zapewnienia właściwych warunków pracy i spraw związanych z obowiązkami i uprawnieniami pracowniczymi.
  22. Przygotowanie i organizacja spotkań Burmistrza z mieszkańcami Sanoka oraz przedstawicielami podmiotów gospodarczych i organizacji NGO.
PRACOWNICY BIURA
Stanowisko Imię i Nazwisko Nr telefonu Nr pokoju
Zastępca Kierownika Biura Robert Bańkosz 134652884 63a
Stanowisko ds. obsługi sekretariatu
Burmistrza Miasta i I Zastępcy Burmistrza
ds. Rozwoju
Paulina Paszta 134652800 61
Stanowisko ds. obsługi sekretariatu
II Zastępcy Burmistrza ds. Społecznych
Paulina Bajger 134652811 26
Stanowisko ds. Obsługi Biura Burmistrza Jakub Radożycki 134652828 63a