BIURO RADY MIASTA
                                                                 e- mail: brm@um.sanok.pl
 
Do zadań Biura Rady Miasta (BRM) należy w szczególności:
  1. Obsługa kancelaryjna i organizacyjno – techniczna Przewodniczącego Rady, Wiceprzewodniczących Rady i Komisji Rady.
  2. Organizacyjno – techniczne przygotowanie sesji i posiedzeń Komisji.
  3. Przygotowanie i terminowe doręczanie materiałów i zawiadomień na sesje i posiedzenia Komisji.
  4. Terminowe przekazywanie do wiadomości publicznej obwieszczeń o sesji Rady.
  5. Organizacyjno – techniczne przygotowywanie wyborów do rad dzielnic i wyborów ławników.
  6. Sporządzanie protokołów z sesji Rady i posiedzeń Komisji.
  7. Koordynacja przygotowania  technicznego i realizacji transmisji z sesji Rady.
  8. Koordynacja techniczna w zakresie przeprowadzania głosowań elektronicznych.
  9. Koordynacja współpracy Rady z radami dzielnic i mieszkańcami Miasta.
  10. Prowadzenie rejestrów uchwał Rady, wniosków i interpelacji radnych oraz wniosków zgłaszanych na posiedzeniach Komisji.
  11. Opracowywanie sprawozdań i informacji z działalności Rady i Komisji Rady.
  12. Przekazywanie uchwał Rady do legalizacji oraz publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Podkarpackiego.
  13. Przekazywanie do realizacji uchwał Rady Komórkom organizacyjnym Urzędu i miejskim jednostkom organizacyjnym.
PRACOWNICY BIURA
Stanowisko Nazwisko i imię Nr telefonu Nr pokoju
Kierownik Biura Metyk Aneta 134652806 66
Wieloosobowe stanowisko ds. obsługi Rady Miasta Szylak Joanna 134652806 66
  134652897 66
Podmiot publikującyUrząd Miasta w Sanoku
WytworzyłSanok Urząd Miasta - Urząd Miasta2019-03-14
Publikujący Admin Administrator - Admin 2019-03-14 15:11
Modyfikacja Admin Administrator - Admin 2023-02-02 11:02