Urząd Miasta w Sanoku
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
TREŚĆ JEST ARCHIWALNA
Utrzymanie i pielęgnację zieleni miejskiej w Sanoku.

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej w Sanoku. w roku 2016, obejmująca następujące zadania:

1. Utrzymanie Parku miejskiego i Skarpy Staromiejskiej

2. Utrzymanie 25 zorganizowanych zieleńców

3. Utrzymanie zieleni przyulicznej przy ulicach miejskich

4. Utrzymanie niezagospodarowanych działek mienia komunalnego i pasów drogowych

TP.271.2.2015                                                                                                     Sanok, 17.11.2015 r.

Zamieszczono w BZP dnia: 17.11.2015 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Utrzymanie i pielęgnację zieleni miejskiej w Sanoku.

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:  zamówienia publicznego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Sanoka, ul. Rynek 1, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel.
013 4652800, 4652833, faks 013 4630890.

    Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.sanok.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i pielęgnację zieleni miejskiej
w Sanoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej w Sanoku. w roku 2016, obejmująca następujące zadania: 1. Utrzymanie Parku miejskiego i Skarpy Staromiejskiej 2. Utrzymanie 25 zorganizowanych zieleńców 3. Utrzymanie zieleni przyulicznej przy ulicach miejskich 4. Utrzymanie niezagospodarowanych działek mienia komunalnego i pasów drogowych.

II.1.5)

V          przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

    Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0, 77.21.15.00-7, 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6, 77.31.20.00-0, 77.31.30.00-7, 77.31.41.00-5, 77.34.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przez wykonawcę wadium w wysokości: a) 1.400,00 zł (słownie: tysiąc czterysta złotych 00/100) na zadanie określone w pkt.3.1. SIWZ b) 2.890,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset dziewięćdziesiąt złotych 00/100) na zadanie określone w pkt. 3.2. SIWZ c) 660,00 zł (słownie: sześćset sześćdziesiąt złotych 00/100) na zadanie określone w pkt. 3.3. SIWZ d) 1.500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100) na zadanie określone w pkt.3.4. SIWZ Wadium należy wnieść w terminie do dnia 26 listopada 2015 r. do godz. 10:00. Wadium może być wniesione jednej lub kilku następujących formach: a) pieniężnej - gotówka b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać na konto zamawiającego nr 31 864200022001006047030003 w Podkarpackim Banku Spółdzielczym z dopiskiem: - wadium - należy wpisać odpowiednio nazwę zadania- Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie uznana data wpływu środków na rachunek zamawiającego. Dokument potwierdzający wniesienie wadium powinien być dołączony do oferty i znajdować się w osobnej kopercie.

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

        Należy złożyć oświadczenie w zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 8 SIWZ).

    III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

        Należy złożyć oświadczenie w zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 8 SIWZ). Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi w wykazie (załącznik nr 4 SIWZ). wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie usług polegających na utrzymaniu zieleni na terenie o powierzchni minimum: a) zadanie: 1 - 2 usługi polegające na utrzymaniu zieleni na terenie o powierzchni minimum 11 ha każda b) zadanie: 2 - 2 usługi polegające na utrzymaniu zieleni na terenie o powierzchni minimum 6 ha każda c) zadanie: 3 - 2 usługi polegające na utrzymaniu zieleni na terenie o powierzchni minimum 0,5 ha każda d) zadanie: 4 - 1 usługa polegająca na utrzymaniu zieleni na terenie o powierzchni minimum 25 ha. Do wykazu należy załączyć dowody, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

    III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

        1. Należy złożyć oświadczenie w zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 8 SIWZ). 2. Należy przedłożyć wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych. (załącznik nr 5SIWZ). Warunek ten zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeśli Wykonawca będzie dysponował następującymi narzędziami/urządzeniami technicznymi: a) piła spalinowa - min.1 sztuka, b) ciągnik rolniczy z kosiarką - min. 1 szt. (nie dotyczy zadania nr 3.3.) c) kosiarki samojezdne o mocy od 10 do 20 KW - min. 1 szt. d) kosiarka spalinowa ogrodowa - min 3 szt. e) sprzęt do pracy na wysokości - min.1 szt. f) środek transportu do wywozu skoszonej trawy, odpadów i gałęzi - min. 1 szt. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę którego oferta zostanie wybrana do zagospodarowania odpadów komunalnych powstałych przy realizacji umowy zgodnie z obowiązującymi na terenie Gminy Miasta Sanoka przepisami. 3. Oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, w przypadku gdy okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie. Warunek ten zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeśli Wykonawca
w ostatnim roku przed terminem składania ofert zatrudniał co najmniej 2 osoby przez okres 8 miesięcy.

    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

        Należy złożyć oświadczenie w zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 8 SIWZ). Należy przedłożyć wykaz osób (załącznik nr 6 SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Warunek ten zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeśli Wykonawca będzie dysponował co najmniej 3-ma osobami, w tym: a) jedną osobą, która będzie pełniła nadzór techniczny posiadającą wykształcenie ogrodnicze, leśne lub ukończony kurs specjalistyczny b) jedną osobą do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia, c) jedną osobą posiadająca uprawnienia wysokościowe do przeprowadzenia cięć pielęgnacyjnych w koronach drzew (uprawnienia pilarza drzew ozdobnych I, II lub III stopnia NOT wraz z aktualnym zaświadczeniem lekarskim).

    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

        1. Należy złożyć oświadczenie w zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 8 SIWZ). 2. należy przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej: a) 40 000,00 zł - dla zadania nr 3.1 b) 120 000,00 zł - dla zadania nr 3.2 c) 20 000,00 zł - dla zadania nr 3.3 d) 50 000,00 zł - dla zadania nr 3.4 W przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie, wystarczy przedstawić dowód opłacenia składki OC w wysokości sumy kwot określonych dla poszczególnych zadań na które została złożona oferta. 3. należy przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Na kwotę nie mniejszą: a) 11 000,00 zł. - dla zadania nr 3.1 b) 20 000, 00 zł. - dla zadania nr 3.2 c) 4 000, 00 zł. - dla zadania nr 3.3 d) 30 000, 00 zł. - dla zadania nr 3.4 W przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie, potwierdzenie banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej dotyczące wysokości posiadanych środków finansowych winno być sumą kwot określonych dla poszczególnych zadań na które została złożona oferta. 4. Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony przez wykonawcę jeżeli obroty wykazane ostatnim roku obrotowym, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres wynosiły odpowiednio: Zadanie 3.1. - 28 000 zł Zadanie 3.2. - 58 000 zł Zadanie 3.3. - 13 200 zł Zadanie 3.4. - 30 000 zł W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony po zsumowaniu obrotów określonych dla poszczególnych zadań na które została złożona oferta i porównaniu z przedstawionymi przez wykonawcę dokumentami (sprawozdaniem finansowym bądź innymi dokumentami określających obroty oraz zobowiązania
i należności) w których wykaże obrót nie mniejszy niż suma obrotów z zadań na które składana jest oferta.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

        wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

        określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie

        Należy dołączyć dowody, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

        wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

        oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie;

        wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,
a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

        sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie
z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części,
a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności – za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres;

        informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

        opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia.

    Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

        sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie
z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części,
a w przypadku podmiotów niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności – za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres;

        informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

        opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia;

    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

        oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

        aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

        aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

        aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

        aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

        aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

        wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

        nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

        nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

        nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.3.2)

        zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

        zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

        lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Należy dołączyć dowody, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawcy występujący wspólnie powinni przedłożyć - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu, wraz z informacją o wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 10 SIWZ). Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź kopii poświadczonej notarialnie. Dokumenty, o których mowa wyżej, za wyjątkiem pełnomocnictwa oraz oświadczeń (które należy złożyć w oryginale), należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, a także tych podmiotów, na zdolnościach finansowych, których wykonawca polega, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. Kserokopie dokumentów muszą być ponadto opatrzone własnoręcznym podpisem osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. Jeżeli z dokumentów określających status prawny Wykonawcy lub pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy upoważnionych jest łącznie kilka osób, dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    1. Cena - 90

    2. Zwiększenie częstotliwości koszenia powierzchni trawnikowych - 10

IV.2.2)

            przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne postanowienia umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający ma prawo rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli Wykonawca narusza
w sposób istotny postanowienia niniejszej umowy. Istotne naruszenia umowy obejmują w szczególności przypadki: a) nie rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy bez uzasadnionej przyczyny, b) przerwania wykonywania przedmiotu umowy na okres dłuższy niż 14 dni, c) gdy Wykonawca znajduje się w stanie zagrażającym niewypłacalnością lub przechodzi w stan likwidacji w celach innych niż przekształcenia przedsiębiorstwa lub połączenia się z innym przedsiębiorstwem, d) gdy zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy lub gdy zostanie wszczęte postepowanie egzekucyjne w stopniu uniemożliwiającym realizację umowy, Warunkiem wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy w przypadkach opisanych w pkt. 19.2, ust. a), b) SIWZ jest uprzednie wezwanie Wykonawcy do wykonania swoich obowiązków oraz wyznaczenie w tym celu dodatkowego terminu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sanok.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GMINA MIASTA SANOKA 38-500 SANOK, ul. RYNEK 1 Wydział Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego ul. Rynek 1, 38-500 Sanok, Biuro Obsługi Klienta nr 1 pokój do dnia 26 listopada 2015 r. do godz. 10.00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie Parku miejskiego i Skarpy Staromiejskiej.

    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie Parku miejskiego i Skarpy Staromiejskiej - szczegółowy zakres prac oraz terenów nim objętych zawarty jest w Załączniku nr 3.1 do SIWZ, które będą stanowić zał. do umowy.

    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0.

    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.

    4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

        1. Cena - 90

        2. Zwiększenie częstotliwości koszenia powierzchni trawnikowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie 25 zorganizowanych zieleńców.

    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie 25 zorganizowanych zieleńców - szczegółowy zakres prac oraz terenów nim objętych zawarty jest w Załączniku nr 3.2 do SIWZ, które będą stanowić zał. do umowy.

    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0.

    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.

    4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

        1. Cena - 90

        2. Zwiększenie częstotliwości koszenia powierzchni trawnikowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utrzymanie zieleni przyulicznej przy ulicach miejskich.

    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie zieleni przyulicznej przy ulicach miejskich- szczegółowy zakres prac oraz terenów nim objętych zawarty jest w Załączniku nr 3.3 do SIWZ, które będą stanowić zał. do umowy.

    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0.

    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.

    4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

        1. Cena - 90

        2. Zwiększenie częstotliwości koszenia powierzchni trawnikowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Utrzymanie niezagospodarowanych działek mienia komunalnego i pasów drogowych.

    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie niezagospodarowanych działek mienia komunalnego i pasów drogowych- szczegółowy zakres prac oraz terenów nim objętych zawarty jest w Załączniku nr 3.4 do SIWZ, które będą stanowić zał. do umowy.

    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0.

    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.

    4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

        1. Cena - 90

        2. Zwiększenie częstotliwości koszenia powierzchni trawnikowych - 10

Załączniki:

Nazwa plikuTyp plikuRozmiar
Ogłoszenie Plik pdf 1.67 MB
SIWZ - Utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej Plik pdf 8.22 MB
powrot
Podmiot publikującyUrząd Miasta w Sanoku
WytworzyłSanok Urząd Miasta - Urząd Miasta2015-11-17
Publikujący Adam Kasprzak - Zamówienia Publiczne 2015-11-17 13:36
Modyfikacja Adam Kasprzak - Zamówienia Publiczne 2015-11-17 13:38
Urząd Miasta w Sanokuul. Rynek 1, 38-500 Sanok tel. (013) 46-52-811 email: umsanok@um.sanok.pl
Wygenerowano: 27 kwietnia 2024r. 01:13:14
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.