Urząd Miasta w Sanoku
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Jesteś tutaj:
Wyszukiwarka
pokaż wyszukiwarkę
schowaj wyszukiwarkę
OGŁOSZENIE
o naborze na stanowisko ds. kadr i płac
w Sanockim Przedsiębiorstwie Gospodarki Mieszkaniowej  Sp. z o.o.
38-500 Sanok, ul. Konarskiego 22


 
1. Wymagania niezbędne:
1)    minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie obsługi kadrowo – płacowej,
2)    bardzo dobra znajomość programu Płatnik,
3)    praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych oraz umiejętność praktycznego ich zastosowania w tym dokonywania rozliczeń finansowych dotyczących ZUS, PPK, PFRON, US itp.,
4)    znajomość przepisów w zakresie zbierania i przetwarzania danych osobowych,
5)    umiejętność prowadzenia egzekucji należności z wynagrodzeń na podstawie tytułów wykonawczych,
6)    umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy własnej,
7)    sumienność, skrupulatność, odpowiedzialność, nastawienie na rozwiązywanie problemów.
2. Wymagania dodatkowe:
1)    znajomość pakietu MS Office,
2)    znajomość obsługi systemu PFRON, Platformy Usług Elektronicznych ZUS,
3)    mile widziane kursy, szkolenia z zakresu kadr i płac.
3. Oferujemy:
1)    zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze od dnia 1 grudnia 2023 r. lub jeśli to możliwe z datą wcześniejszą,
2)    praca w godz. 7:00-15:00,
3)    świadczenia pracownicze z ZFŚS.
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1)    Wszystkie aspekty związane z zatrudnieniem pracownika: zawarcie umowy, wypowiedzenie umowy, rozwiązanie, aneksy do umów (dokumentacja kadrowo-płacowa, czas pracy, wynagrodzenia, urlopy, zgłoszenia i wyrejestrowania ZUS pracowników oraz członków ich rodzin, składki ZUS, świadczenia z FUS, zaliczka na podatek dochodowy).
2)    Sporządzanie list obecności.
3)    Sporządzanie umów cywilnoprawnych.
4)    Przyjmowanie i rozliczanie zgłoszeń o pracy w godzinach nadliczbowych oraz w dniach wolnych od pracy.
5)    Sporządzanie list płac na wynagrodzenia dla pracowników w terminach zgodnych z ZUZP wraz z rozksięgowaniem na kontach.
6)    Miesięczne sporządzanie list płac Rady Nadzorczej oraz należności z tytułu umów cywilnoprawnych.
7)    Wprowadzanie rozliczeń czasu pracy pracowników poszczególnych działów SPGM
8)    Naliczanie składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne oraz FP i FGŚP od wynagrodzeń, opłacanych przez ubezpieczonych i zakład pracy.
9)    Naliczanie, rozliczanie i prowadzenie ewidencji księgowej PPK po stronie pracownika i pracodawcy
10)    Prowadzenie i rozliczanie kasy zapomogowo – pożyczkowej
11)    Prowadzenie świadczeń na rzecz pracowników (zakup i przydzielanie odzieży roboczej, środków czystości materiałów BHP itp.)
12)    Sporządzanie sprawozdania PFRON
13)    Sporządzanie sprawozdań GUS z zakresu wynagrodzeń z zachowaniem obowiązujących terminów
14)    Prowadzenie ewidencji i rozliczanie zwolnień lekarskich zgodnie z przepisami ZUS,
15)    Kompletowanie obowiązującej dokumentacji i naliczanie zgodnie z przepisami ZUS, zasiłków chorobowych, opiekuńczych, rehabilitacyjnych i macierzyńskich.
16)    Przekazywanie kierownikom, zaleceń i ograniczeń zawartych w orzeczeniach okresowych badań pracowników wskazanych przez lekarzy sprawujących profilaktyczną opiekę medycyny pracy.
17)    Przekazywanie specjaliście ds. BHP informacji o konieczność wykonania badań kontrolnych (np.: po chorobie trwającej dłużej niż 30 dni).
18)    Wydawanie zaświadczeń o zarobkach i zatrudnieniu na prośbę pracowników.
19)    Sporządzanie rocznych kart wynagrodzeń.
20)    Na koniec roku przyjmowanie oświadczeń od pracowników, dotyczących rozliczeń podatku od osób fizycznych przez zakład pracy.
21)    W ustalonym terminie rozliczanie w Urzędzie Skarbowym PIT-40R i PIT - 11.
22)    Ewidencjonowanie spraw socjalnych w ramach gospodarowania środkami z ZFŚS.
23)    Kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji związanej z obecnymi i byłymi pracownikami.
24)    Współpraca z organami egzekucyjnymi dotycząca zajętych wierzytelności przez te organy oraz bieżąca analiza wierzytelności związana z potrąceniem egzekwowanych świadczeń,
25)    Wypełnianie wniosków emerytalno-rentowych,
26)    Nadzór nad stosowaniem przepisów prawa pracy w Spółce oraz ich interpretacji.
27)    Wykonywanie innych zadań zleconych przez Prezesa Zarządu.
5. Dokumenty aplikacyjne w procesie rekrutacji (podpisane własnoręcznie bądź podpisem elektronicznym):
1)    CV (konieczny numer kontaktowy),
2)    list motywacyjny,
3)    kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wg załącznika)
4)    podpisane oświadczenie: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w SPGM w Sanoku na stanowisko ds. kadr i płac (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)".

można przesłać na adres mailowy: sekretariat@spgm.pl lub złożyć osobiście w siedzibie Spółki pod adresem: Sanok, ul. Konarskiego 22, pok. 4 (sekretariat)  do dnia 15.09.2023 r.
Podmiot publikującyUrząd Miasta Sanoka
WytworzyłGerard Szydłak - Podinspektor2023-08-24
Publikujący Admin Administrator - Admin 2023-08-24 14:50
Modyfikacja Admin Administrator - Admin 2023-08-24 14:57
rozwiń archiwum
zwiń archiwum
Ostatnio dodane
Przetargi
Wyniki przetargów
Treści
data dodania: 2023-10-27
data dodania: 2023-10-27
Newsletter
Urząd Miasta w Sanokuul. Rynek 1, 38-500 Sanok tel. (013) 46-52-811 email: umsanok@um.sanok.pl
Wygenerowano: 14 października 2024r. 20:37:55
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.