Jesteś tutaj:
Wykonanie prac w lasach mienia Gminy Miejskiej Sanok będących w Zarządzie Rady Dzielnicy Olchowce.
Sanok, dn. 28 listopad 2022 r.
Ogłoszenie
Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty częściowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz terminy wykonania poszczególnych prac zawarto w załączniku – Opis przedmiotu zamówienia.
W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej: 2 usługi (o zbliżonym zakresie) o wartości min. 20.000,00 zł brutto każda wraz z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów (referencje) dotyczących najważniejszych usług określających, czy zostały one wykonane lub są wykonywane w sposób należyty. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym (Załącznik Nr 2).
W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składający ofertę na Zadanie 1 wykazał że dysponuje, przynajmniej 1 osobą posiadającą zaświadczenie ukończenia kursu zawodowego uprawniającego do pracy pilarkami spalinowymi (Załącznik Nr 3),
Ogłoszenie
- Zamawiający: Zarząd Rady Dzielnicy Olchowce Miasta Sanoka ul. Przemyska 58, 38-500 Sanok.
- Opis przedmiotu zamówienia:
- pozyskaniu drewna (ścinka i wyróbka, utrzymanie porządku zrębowego) w łącznej ilości 400 m3 (drewno stosowe 100 m3 i drewno wielkowymiarowe 300 m3). Podane ilości drewna do pozyskania przewidziane do realizacji w okresie obowiązywania umowy są szacunkowe i mogą ulec zmianie (±10 %),
- zrywce drewna w łącznej ilości 400 m3 (drewno stosowe 100 m3 i drewno wielkowymiarowe 300 m3). Podane ilości drewna do pozyskania przewidziane do realizacji w okresie obowiązywania umowy są szacunkowe i mogą ulec zmianie (±10 %),
- odnowienia sztuczne (przygotowanie gleby, sadzenie) 0,53 ha/3.300 szt.,
- pielęgnowanie upraw I (odsłonięcie sadzonek z chwastów) w łącznej powierzchni 3,0 ha,
- pielęgnowanie upraw II (odsłonięcie sadzonek z chwastów) w łącznej powierzchni 3,0 ha,
- zabezpieczenie upraw przed zgryzaniem przez zwierzynę Cervacolem na łącznej powierzchni 5 ha/21.000 szt.,
- remonty szlaków zrywkowych i wykonanie nowych szlaków – 70 godzin,
- melioracje agrotechniczne (wycięcie krzewów, uprzątnięcie powierzchni do sadzenia, złożenie odpadów zrębowych w stosy lub wały) – 0,36 ha,
- czyszczenia późne 3,20 ha,
- poprawki (sadzenie w miejscach wypadów sadzonek) – 0,20 ha/1.100 szt.
Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty częściowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz terminy wykonania poszczególnych prac zawarto w załączniku – Opis przedmiotu zamówienia.
- Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2023r. do 31.12.2023r. zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia.
-
Miejsce i termin złożenia oferty: Oferty należy składać w Urzędzie Miasta w Sanoku
ul. Rynek 1 Biuro Obsługi Klienta pokój nr 1 do dnia 19 grudnia 2022 r. do godz. 12:00. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Rady Dzielnicy Olchowce, budynek Domu Strażaka ul. Przemyska 58, w dniu 19 grudnia 2022 r. o godz. 18:30. - Warunki płatności: 30 dni od dnia dostarczenia faktury.
- Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Ryszard Paszkiewicz tel.: 537-201-303,
- Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim w zamkniętej kopercie wraz z załącznikami z dopiskiem: „Prace leśne w lasach komunalnych Miasta Sanoka będących w Zarządzie Rady Dzielnicy Olchowce na 2023 rok” - nie otwierać do dnia 19 grudnia 2022 r. do godz. 18.30.”
- Kryteria wyboru oferty: cena 100%
- Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
-
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu (Załącznik Nr 1). Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych. - posiadania wiedzy i doświadczenia.
W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej: 2 usługi (o zbliżonym zakresie) o wartości min. 20.000,00 zł brutto każda wraz z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów (referencje) dotyczących najważniejszych usług określających, czy zostały one wykonane lub są wykonywane w sposób należyty. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym (Załącznik Nr 2).
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składający ofertę na Zadanie 1 wykazał że dysponuje, przynajmniej 1 osobą posiadającą zaświadczenie ukończenia kursu zawodowego uprawniającego do pracy pilarkami spalinowymi (Załącznik Nr 3),
- sytuacji ekonomicznej i finansowej.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany warunków zamówienia, najpóźniej na dwa dni przed upływem terminu składania ofert.
Załączniki:
Nazwa pliku | Typ pliku | Rozmiar |
---|---|---|
Formularz cenowy | 92160 | |
Ogłoszenie 2022 | 8482304 | |
Opis przedmiotu zamówienia 2023 | 109568 | |
Załącznik nr 1. Oświadczenie Wykonawcy | 72704 | |
Załącznik nr 2. Wykaz usług | 73728 | |
Załącznik nr 3. Wykaz osób | 73728 |