Urząd Miasta w Sanoku
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Wyszukiwarka
pokaż wyszukiwarkę
schowaj wyszukiwarkę
                                                                                                              Sanok, dnia 17.07.2018r
 
Ogłoszenie o zamówieniu na roboty budowlane
  1. Zamawiający: Ochotnicza Straż Pożarna w Sanoku, 38 – 500 Sanok,
    ul. Przemyska 58, Nip 687 105 54 67, Regon 370 476 517.
  2. Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Nazwa zamówienia/Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Sanoku – budynku przy ul. Przemyskiej 58.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót i kosztorys ofertowy.
 
więcej
Podmiot publikującyUrząd Miasta w Sanoku
WytworzyłPiotr Bochnia - Inwestycje2018-07-17
Publikujący Piotr Bochnia - Inwestycje 2018-07-17 14:46
Modyfikacja Piotr Bochnia - Inwestycje 2018-07-17 14:52
Sanok, dn. 4 lipca 2018r.
 
ZARZĄD DZIELNICY OLCHOWCE MIASTA SANOKA OGŁASZA
 
  1. Pisemny przetarg na sprzedaż drewna wielkowymiarowego tartacznego z lasu pozostającego w Zarządzie Rady Dzielnicy Olchowce w ilości:
- 43,19 m3, rodzaj jodła,
- 6,42 m3, rodzaj sosna.
  1. Drewno przeznaczone na sprzedaż znajduje się na składowisku przy ul. Turystycznej, dzielnica Olchowce, w Sanoku.
  2. Zamknięta kopertę z ofertą oznaczoną „Sprzedaż drewna z lasu pozostającego                        w Zarządzie Rady Dzielnicy Olchowce - nie otwierać przed dniem 13 lipca 2018r.” należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta pok. nr 1, Urząd Miasta Sanoka, ul. Rynek 1.
  3. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
  4. Zakłada się cenę minimalną drewna 240,00zł netto za m3.
  5. Kryteria oceny ofert: najwyższa zaoferowania cena.
  6. Termin składania ofert upływa w dniu 13.07.2018 roku o godzinie 15.30.
  7. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Rady Dzielnicy Olchowce w Sanoku,
    ul. Przemyska 58, w dniu 13 lipca 2018r. o godz. 19.00.
  8. Wydanie przedmiotowego drewna nastąpi po zawarciu stosownej umowy                               i uregulowaniu należności na wskazany przez Sprzedającego rachunek bankowy.
  9. Załadunek oraz transport drewna we własnym zakresie Nabywcy.
  10. Sprzedawca zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.
  11. Osoba upoważnioną do kontaktu i udzielania informacji jest Pan Ryszard Paszkiewicz – gajowy, tel.: 537-201-303.
  12. Drewno wystawione na sprzedaż można oglądać w dni robocze w godzinach
    od 8.00 do 15.00.
Podmiot publikującyUrząd Miasta w Sanoku
WytworzyłSanok Urząd Miasta - Urząd Miasta2018-07-04
Publikujący Adam Kasprzak - Zamówienia Publiczne 2018-07-04 08:35
Modyfikacja Adam Kasprzak - Zamówienia Publiczne 2018-07-04 08:39
więcej
Podmiot publikującyUrząd Miasta w Sanoku
WytworzyłSanok Urząd Miasta - Urząd Miasta2018-06-21
Publikujący Adam Kasprzak - Zamówienia Publiczne 2018-06-27 09:03
Modyfikacja Adam Kasprzak - Zamówienia Publiczne 2018-06-27 09:06
Zapytanie ofertowe dot. dzierżawy pojazdu  specjalistycznego do odbierania i transportu odpadów komunalnych MAN

Załączniki:

Zapytanie ofertowe MAN Plik pdf 127.96 KB
więcej
Podmiot publikującyUrząd Miasta w Sanoku
WytworzyłPiotr Kutiak2017-09-19
Publikujący Piotr Kutiak - Ochrona Środowiska 2017-09-19 07:47
Modyfikacja Piotr Kutiak - Ochrona Środowiska 2017-09-19 07:54
Zapytanie ofertowe
do rozeznania cenowego zamówień o wartości szacunkowej
od 10 tys. zł netto do 50 tys. zł netto włącznie
  1. Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Miasta Sanoka, ul. Rynek 1, 38-500 Sanok
  2. Opis przedmiotu zamówienia:
Rodzaj zamówienia: Dostawy – Zakup wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego wyposażenia ICT poprawiającego warunki kształcenia w ramach projektu pt. „Budowa sali gimnastycznej i boiska wielofunkcyjnego przy Gimnazjum nr 2 w Sanoku” dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, nr projektu: RPPK.06.04.03-18-0015/16. Zakres rzeczowy zamówienia wraz z opisem głównych parametrów technicznych określa załącznik „Specyfikacja dostaw” będący integralną częścią zapytania.
  1. Termin realizacji zamówienia: 16.12.2016 r. z możliwością wydłużenia o maksymalnie 2 dni na uzasadniony wniosek Wykonawcy.……………………………………………..
  2. Miejsce i termin złożenia oferty: ofertę należy złożyć do dnia 28.11.2016 r. do godziny 12:00 wysyłając wypełniony formularz na adres: rozwoj@um.sanok.pl, lub złożyć osobiście w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Oferta na zakup wyposażenia ICT” w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta, 38-500 Sanok, ul. Rynek  1 – Biuro Obsługi Klienta pokój nr 1
  3. Warunki płatności: przelew 7  dni od daty otrzymania faktury. ..………………………….
  4. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Arkadiusz Komski, tel. 13 46 52 867    e-mail: rozwoj@um.sanok.pl
  5. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim. Składając ofertę drogą elektroniczną należy przesłać ją w formie skanu, natomiast w przypadku złożenia oferty osobiście oryginalne dokumenty w formie papierowej należy dostarczyć w sposób określony w punkcie 3. Termin złożenia ofert upływa w dniu 28.11.2016 o godzinie 12:00.
  6. Kryteria wyboru oferty:
  1. cena …100………… %
  2. inne (wymienić) …………. %
  1. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, z wyjątkiem zamówień sektorowych, udzielane przez beneficjenta nie będącego podmiotem zobowiązanym do stosowania ustawy Pzp zgodnie z art. 3 ustawy Pzp, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami  wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające na:
  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Załączniki:

Specyf_dostaw Plik pdf 316.55 KB
formularz zapytania Plik pdf 600.54 KB
Podmiot publikującyUrząd Miasta w Sanoku
WytworzyłArkadiusz Komski2016-11-18
Publikujący Arkadiusz Komski - Rozwój 2016-11-18 14:50
Modyfikacja Arkadiusz Komski - Rozwój 2016-11-21 08:08
Protokół z rostrzygnięcia znajduje się w załączniku

Załączniki:

protokół Plik pdf 1.93 MB
Podmiot publikującyUrząd Miasta w Sanoku
WytworzyłArkadiusz Komski2016-11-17
Publikujący Arkadiusz Komski - Rozwój 2016-11-17 08:08
Modyfikacja Arkadiusz Komski - Rozwój 2016-11-18 08:33
więcej
Podmiot publikującyUrząd Miasta w Sanoku
WytworzyłArkadiusz Komski2016-11-04
Publikujący Arkadiusz Komski - Rozwój 2016-11-04 13:55
Modyfikacja Arkadiusz Komski - Rozwój 2016-11-04 15:08
rozwiń archiwum
zwiń archiwum
Nazwa plikuTyp plikuRozmiar
Formularz zapytania Plik doc 51.00 KB
Oświadczenie Wykonawcy Plik doc 29.00 KB
zał. 1 Opis zamówienia G.K Plik doc 60.00 KB
Urząd Miasta w Sanokuul. Rynek 1, 38-500 Sanok tel. (013) 46-52-811 email: umsanok@um.sanok.pl
Wygenerowano: 21 lipca 2018r. 00:10:50
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.