Jesteś tutaj:
Dostawa, demontaż 2 wiat przystankowych i wywiezienie zdemontowanych wiat na wskazane miejsce, max do 5 km oraz montaż 8 wiat przystankowych
Sanok, 2017.05.18
TK.7021.6.36.2017 Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Miasta Sanoka, ul. Rynek 1, 38-500 Sanok
ZAPYTANIE OFERTOWE*
do rozeznania cenowego zamówień o wartości przekraczającej 7000-30000 euro
- **
- Opis przedmiotu zamówienia
- Dostawa, demontaż 2 wiat przystankowych i wywiezienie zdemontowanych wiat na wskazane miejsce, max do 5 km oraz montaż 8 wiat przystankowych o następujących parametrach:
- wymiary: długość nie mniejsza niż 3 m, nie większa niż 4 m szerokość nie mniejsza niż 1 m, nie większa niż 1,5 m (ok.1,3 m)
- konstrukcja stalowa z profilu zamkniętego malowana proszkowo z podkładem cynkowym,
- dach: kształt płaskiego łuku, wykonany z poliwęglanu komorowego przyciemnionego,
- ściany boczne i tylna wykonana ze szkła hartowanego o grubości 8 mm, spełniające wymogi bezpieczeństwa,
- siedzisko drewniane na całej długości wiaty,
- gablotka na rozkład jazdy formatu A2,
- kolor wiaty niebieski.
- Dostawa, demontaż 5 wiat przystankowych i wywiezienie zdemontowanych wiat na wskazane miejsce, max do 5 km oraz montaż 7 wiat o następujących parametrach:
- wymiary: długość nie mniejsza niż 5 m, nie większa niż 6 m szerokość nie mniejsza niż 1 m, nie większa niż 1,5 m (ok.1,3 m),
- konstrukcja salowa z profilu zamkniętego malowana proszkowo z podkładem cynkowym,
- dach: kształt płaskiego łuku, wykonany z poliwęglanu komorowego przyciemnionego,
- ściany boczne i tylna wykonana ze szkła hartowanego o grubości 8 mm, spełniające wymogi bezpieczeństwa,
- siedzisko drewniane na całej długości wiaty,
- gablotka na rozkład jazdy formatu A2,
- kolor wiaty niebieski.
- Wiaty przystankowe powinny być funkcjonalne, a zarazem bezpieczne, przezroczyste, zabudowane, złożone ze ścian ze szkła hartowanego, mają za zadanie chronić oczekujących pasażerów i również pełnić zadania informacyjne.
- Minimalne warunki gwarancji:
- Wykonawca udzieli gwarancji na konstrukcje stalową, powłokę lakierniczą oraz montaż wiat przystankowych nie mniej niż 24 miesiące.
- Bieg terminu gwarancji wiat przystankowych rozpoczyna się w dniu dokonania przez Zamawiającego odbioru jakościowego bez zastrzeżeń.
- Wykonawca odpowiada za wady wiat przystankowych ujawnione w czasie trwania gwarancji.
- Wszelkie koszty związane z reklamacją, naprawami gwarancyjnymi oraz transportem uszkodzonych wiat przystankowych w okresie gwarancyjnym ponoszone będą przez Wykonawcę.
- Dodatkowo Wykonawca zobowiązuje się wraz z wiatami przystankowymi dostarczyć Zamawiającemu niezbędną dokumentację techniczną, atesty materiałowe, sporządzone w języku polskim.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości wiat przystankowych.
- Zamawiający zastrzega sobie zakończenie postępowania bez wybrania oferty.
- Termin realizacji zamówienia do 15.07.2017 r.
- Miejsce i termin złożenia oferty – Urząd Miasta Sanoka ul. Rynek 1, 38-500 Sanok do 30.05.2017 r.
- Warunki płatności – 30 dni od dnia przedłożenia faktury w siedzibie zamawiającego.
- Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Lesław Bazylak (tel. 13 46 52 830, e-mail: l.bazylak@um.sanok.pl)
- Sposób przygotowania oferty: ofertę złożyć osobiście na adres jak w pkt.1 lub drogą elektroniczną na adres l.bazylak@um.sanok.pl do dnia 30.05.2017 r.
- Kryteria wyboru oferty:
Cena 100%
Z up. B U R M I S T R Z A
mgr inż. Jacek Gomułka
NACZELNIK WYDZIAŁU
II. ***
8.Treść oferty:
a) Nazwa wykonawcy ...........................................................................................................................................................
b) Adres wykonawcy
...........................................................................................................................................................
c) NIP …………………………………………………
d) Regon ……………………………………………….
e) Nr rachunku bankowego ...........................................................................................................................................................
f) Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:
Ad. 1 a) 1 szt.
Cenę netto.............................................................. zł (słownie złotych.....................................................................
Podatek VAT.......................................................... zł (słownie złotych.....................................................................
Cena brutto ........................................................... zł (słownie złotych ..................................................................................................................................................................................
Ad. 1 b) 1 szt.
Cenę netto.............................................................. zł (słownie złotych.....................................................................
Podatek VAT.......................................................... zł (słownie złotych.....................................................................
Cena brutto ............................................................ zł (słownie złotych .................................................................................................................................................................................
Całkowity koszt zamówienia
Cenę netto.............................................................. zł (słownie złotych.....................................................................
Podatek VAT.......................................................... zł(słownie złotych.....................................................................
Cena brutto ............................................................ zł(słownie złotych.....................................................................
f) inne kryteria określone w zapytaniu ofertowym
……………………………………………………………………………………………………………………………..
9. Oświadczam, ze zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.
a) Nazwa wykonawcy ...........................................................................................................................................................
b) Adres wykonawcy
...........................................................................................................................................................
c) NIP …………………………………………………
d) Regon ……………………………………………….
e) Nr rachunku bankowego ...........................................................................................................................................................
f) Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:
Ad. 1 a) 1 szt.
Cenę netto.............................................................. zł (słownie złotych.....................................................................
Podatek VAT.......................................................... zł (słownie złotych.....................................................................
Cena brutto ........................................................... zł (słownie złotych ..................................................................................................................................................................................
Ad. 1 b) 1 szt.
Cenę netto.............................................................. zł (słownie złotych.....................................................................
Podatek VAT.......................................................... zł (słownie złotych.....................................................................
Cena brutto ............................................................ zł (słownie złotych .................................................................................................................................................................................
Całkowity koszt zamówienia
Cenę netto.............................................................. zł (słownie złotych.....................................................................
Podatek VAT.......................................................... zł(słownie złotych.....................................................................
Cena brutto ............................................................ zł(słownie złotych.....................................................................
f) inne kryteria określone w zapytaniu ofertowym
……………………………………………………………………………………………………………………………..
9. Oświadczam, ze zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.
..…………………………..
Data i podpis oferenta
*Ofertę należy złożyć na tym samym druku, co zapytanie ofertowe
**Wypełnia zamawiający
***Wypełnia oferent