Jesteś tutaj:
Ogłoszenie o zamówieniu: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Remont budynku szatniowo - sanitarnego na stadionie MOSiR w Sanoku wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Żwirki i Wigury 10”
WRI.7013.9.2019 Sanok, dnia 16.05.2019r.
4.1. Obowiązki inspektora nadzoru określa szczegółowo dołączony do ogłoszenia projekt umowy- Załącznik nr 4
4.2. Szczegółowa dokumentacja (dokumentacja projektowa, przedmiary) dotycząca inwestycji stanowi załącznik nr 5 do niniejszego ogłoszenia
4.3. Wspólny słownik Zamówień (CPV):71.52.00.00-9 Usługi nadzoru budowlanego
-w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
-w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji koordynatora zespołu inspektorów z funkcją inspektora nadzoru
i Oferenci przekazują pisemnie, faksem oraz pocztą elektroniczną.
W/w dokumenty przekazane faksem lub pocztą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Osoba upoważniona do kontaktu z Oferentami: Ignacy Lorenc tel.13 46 52885
Marek Stabryła tel.: 13 46 52835
Adres poczty elektronicznej Zamawiającego: wri@um.sanok.pl
Oferta na pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego zadania: pn.: „Remont budynku szatniowo - sanitarnego na stadionie MOSiR w Sanoku wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Żwirki i Wigury 10”
Nie otwierać do dnia 31.05.2019r. do godz.10.00”
Otwarcie ofert odbędzie się dnia 31.05.2019r. o godz. 10.00 w pokoju nr 5.
Liczba punktów = (Cmin/Cof)*100*waga
gdzie :
Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych,
Cof - cena oferty badanej nieodrzuconej,
Jeżeli ofertę złoży osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej w cenie oferty należy wliczyć składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz zaliczkę na podatek dochodowy, które to Zamawiający, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zobowiązany byłby naliczyć i odprowadzić.
Jeżeli w postępowaniu nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Załączniki:
Ogłoszenie
- Zamawiający: Gmina Miasta Sanoka, ul. Rynek 1, 38 – 500 Sanok
- Rodzaj zamówienia: usługi
- Zadanie jest dofinansowane ze środków funduszu rozwoju kultury fizycznej w ramach programu sportowa Polska – program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej.
- Zakres nadzorowanych robót:
- Wzmocnienie elementów konstrukcyjnych budynku,
- Wykonanie instalacji wewnętrznych tj. instalacje wod.-kan., c.o., instalacje elektryczne,
- Wykonanie docieplenia ścian i stropodachu,
- Wykonanie robót wykończeniowych w budynku,
- Przebudowa wejść od strony ul. Żwirki i Wigury,
- Wykonanie wzmocnień ogrodzenia od strony ul. Staszica - „klatka”,
- Wykonanie nasadzeń drzew i krzewów wraz z urządzeniem zieleni,
- Wykonanie nawierzchni ze sztucznej trawy,
- Wykonanie monitoringu stadionu,
- Przygotowanie dokumentacji odbiorowej,
4.1. Obowiązki inspektora nadzoru określa szczegółowo dołączony do ogłoszenia projekt umowy- Załącznik nr 4
4.2. Szczegółowa dokumentacja (dokumentacja projektowa, przedmiary) dotycząca inwestycji stanowi załącznik nr 5 do niniejszego ogłoszenia
4.3. Wspólny słownik Zamówień (CPV):71.52.00.00-9 Usługi nadzoru budowlanego
- Termin wykonania zamówienia do dnia: 30.11.2019 r.
- Dokumentacja dotycząca postępowania dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego : http://bip.um.sanok.pl/
- Kwalifikacje /wymogi stawiane wykonawcy:
- Posiadanie uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w tym sprawowania funkcji inspektora nadzoru:
-w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
-w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
- Posiadanie aktualnego dokumentu potwierdzającego przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
- Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia wymogów udziału
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji koordynatora zespołu inspektorów z funkcją inspektora nadzoru
- Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Oferentami:
i Oferenci przekazują pisemnie, faksem oraz pocztą elektroniczną.
W/w dokumenty przekazane faksem lub pocztą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Osoba upoważniona do kontaktu z Oferentami: Ignacy Lorenc tel.13 46 52885
Marek Stabryła tel.: 13 46 52835
Adres poczty elektronicznej Zamawiającego: wri@um.sanok.pl
- Miejsce, termin złożenia oraz sposób przygotowania oferty:
- Informacja na temat formy składania ofert:
Oferta na pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego zadania: pn.: „Remont budynku szatniowo - sanitarnego na stadionie MOSiR w Sanoku wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Żwirki i Wigury 10”
Nie otwierać do dnia 31.05.2019r. do godz.10.00”
Otwarcie ofert odbędzie się dnia 31.05.2019r. o godz. 10.00 w pokoju nr 5.
- Kryteria wyboru oferty: cena 100%
- Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie kryterium oceny ofert: Wykonawca który złożył ofertę najkorzystniejszą cenowo otrzyma 100 pkt. pozostałym Wykonawcom zostaną przyznane punkty wg poniższego wzoru:
Liczba punktów = (Cmin/Cof)*100*waga
gdzie :
Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych,
Cof - cena oferty badanej nieodrzuconej,
Jeżeli ofertę złoży osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej w cenie oferty należy wliczyć składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz zaliczkę na podatek dochodowy, które to Zamawiający, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zobowiązany byłby naliczyć i odprowadzić.
Jeżeli w postępowaniu nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
- Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany warunków zamówienia, najpóźniej na dwa dni przed upływem składania ofert.
- Informacja na temat zakresu wykluczenia.
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Załączniki:
- Zapytanie ofertowe
- Oświadczenie
- Wykaz osób
- Wzór umowy
- Dokumentacja budowlana
- Przedmiar robót
Załączniki:
Nazwa pliku | Typ pliku | Rozmiar |
---|---|---|
Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania z dnia 29.06.2019 r.pdf | 189487 | |
zał. nr 1 zapytanie.docx | 14814 | |
zał. nr 2 oświadczenie.docx | 14500 | |
zał. nr 3 wykaz osób .docx | 19128 | |
zał. nr 4 Wzór umowy.docx | 28529 | |
zał. nr 5 Dokumentacja projektowa.zip | 9346066 | |
zał. nr 6 Przedmiar robót Mosir Wierchy.xls | 211968 |