Urząd Miasta w Sanoku
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Wykonanie prac w lasach mienia Gminy Miejskiej Sanok będących w Zarządzie Rady Dzielnicy Olchowce.
Sanok, dn. 28 listopad 2022 r.
 
 
Ogłoszenie
 
  1. Zamawiający: Zarząd Rady Dzielnicy Olchowce Miasta Sanoka ul. Przemyska 58, 38-500 Sanok.
  2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pozyskanie i zrywka drewna z lasów mienia Gminy Miejskiej Sanok będących w Zarządzie Rady Dzielnicy Olchowce. Zakres zamówienia przewiduje wykonanie prac polegających na:
  1. pozyskaniu drewna (ścinka i wyróbka, utrzymanie porządku zrębowego) w łącznej ilości 400 m3 (drewno stosowe 100 m3 i drewno wielkowymiarowe 300 m3). Podane ilości drewna do pozyskania przewidziane do realizacji w okresie obowiązywania umowy są szacunkowe i mogą ulec zmianie (±10 %),
  2. zrywce drewna w łącznej ilości 400 m3 (drewno stosowe 100 m3 i drewno wielkowymiarowe 300 m3). Podane ilości drewna do pozyskania przewidziane do realizacji w okresie obowiązywania umowy są szacunkowe i mogą ulec zmianie (±10 %),
  3. odnowienia sztuczne (przygotowanie gleby, sadzenie) 0,53 ha/3.300 szt.,
  4. pielęgnowanie upraw I (odsłonięcie sadzonek z chwastów) w łącznej powierzchni 3,0 ha,
  5. pielęgnowanie upraw II (odsłonięcie sadzonek z chwastów) w łącznej powierzchni 3,0 ha,
  6. zabezpieczenie upraw przed zgryzaniem przez zwierzynę Cervacolem na łącznej powierzchni 5 ha/21.000 szt.,
  7. remonty szlaków zrywkowych i wykonanie nowych szlaków – 70 godzin,
  8. melioracje agrotechniczne (wycięcie krzewów, uprzątnięcie powierzchni do sadzenia, złożenie odpadów zrębowych w stosy lub wały) – 0,36 ha,
  9. czyszczenia późne 3,20 ha,
  10. poprawki (sadzenie w miejscach wypadów sadzonek) – 0,20 ha/1.100 szt.
 
Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty częściowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz terminy wykonania poszczególnych prac zawarto w załączniku – Opis przedmiotu zamówienia.
  1. Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2023r. do 31.12.2023r. zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia.
  2. Miejsce i termin złożenia oferty: Oferty należy składać w Urzędzie Miasta w Sanoku
    ul. Rynek 1 Biuro Obsługi Klienta pokój nr 1 do dnia 19 grudnia 2022 r. do godz. 12:00. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Rady Dzielnicy Olchowce, budynek Domu Strażaka ul. Przemyska 58, w dniu 19 grudnia 2022 r. o godz. 18:30.
  3. Warunki płatności: 30 dni od dnia dostarczenia faktury.
  4. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Ryszard Paszkiewicz tel.: 537-201-303,
  5. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim                       w zamkniętej kopercie wraz z załącznikami z dopiskiem: „Prace leśne w lasach komunalnych Miasta Sanoka będących w Zarządzie Rady Dzielnicy Olchowce na 2023 rok” - nie otwierać do dnia 19 grudnia 2022 r. do godz. 18.30.”
  6. Kryteria wyboru oferty: cena 100%
  7. Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki stawiane przez Zamawiającego dotyczące:
  1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału
    w postępowaniu (Załącznik Nr 1). Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych.
  2. posiadania wiedzy i doświadczenia.
Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału                  w postępowaniu (Załącznik Nr 2).
W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej: 2 usługi (o zbliżonym zakresie) o wartości min. 20.000,00 zł brutto każda wraz z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów (referencje) dotyczących najważniejszych usług określających, czy zostały one wykonane lub są wykonywane w sposób należyty. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym (Załącznik Nr 2).
  1. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału                  w postępowaniu (Załącznik Nr 1).
W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składający ofertę na Zadanie 1 wykazał że dysponuje, przynajmniej 1 osobą posiadającą zaświadczenie ukończenia kursu zawodowego uprawniającego do pracy pilarkami spalinowymi (Załącznik Nr 3),
  1. sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału                  w postępowaniu (Załącznik Nr 1).
  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
  2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany warunków zamówienia, najpóźniej na dwa dni przed upływem terminu składania ofert.
powrot
Podmiot publikującyUrząd Miasta w Sanoku
WytworzyłSanok Urząd Miasta - Urząd Miasta2022-11-28
Publikujący Katarzyna Ordon-Harłacz - Biuro Zamówień Publicznych 2022-11-29 13:31
Modyfikacja Katarzyna Ordon-Harłacz - Biuro Zamówień Publicznych 2022-11-29 13:33
Urząd Miasta w Sanokuul. Rynek 1, 38-500 Sanok tel. (013) 46-52-811 email: umsanok@um.sanok.pl
Wygenerowano: 16 kwietnia 2024r. 21:57:50
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.