Urząd Miasta w Sanoku
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Wyszukiwarka
pokaż wyszukiwarkę
schowaj wyszukiwarkę
więcej
Podmiot publikującyUrząd Miasta w Sanoku
WytworzyłSanok Urząd Miasta - Urząd Miasta2020-11-20
Publikujący Adam Kasprzak - Zamówienia Publiczne 2020-11-20 09:33
Modyfikacja Adam Kasprzak - Zamówienia Publiczne 2020-11-20 09:36
BRM.2600.27.2020                                                                 Sanok, dnia 5 listopada 2020r.
                                                                                             
                                                                          ZAPYTANIE OFERTOWE
na zakup i dostawę laptopów na porzeby Rady Miasta
 
  1. Zamawiający:  Gmina Miasta Sanoka ul. Rynek 1, 38-500 Sanok
  2. Opis przedmiotu zamówienia:
Zakup i dostawa 22 laptopów na potrzeby Rady Miasta Sanoka spełniających poniższe parametry minimalne:
  1. Ekran:                                            15,6 cala, 1920x1080 pikseli,
  2. Typ matrycy:                                   matowa LED,
  3. Procesor:                                        Intel Core i5 9gen,
  4. Liczba rdzeni procesora:             4,
  5. Pamięć RAM:                                 8GB DDR,
  6. Dysk:                                               SSD 240GB PCIe NVMe M.2,
  7. Wbudowana kamera:                  tak 1Mpix,
  8. Wbudowany mikrofon:                tak,
  9. Karta dźwiękowa:                         zintegrowana zgodna z Intel HD Audio,
  10. Zintegrowany układ graficzny:   Intel UHD Graphics,
  11. Łączność bezprzewodowa:        Bluetooth, WiFi 802.11.ac,
  12. Port LAN RJ-45:                            tak,
  13. System operacyjny:                     Windows 10 Professional,
  14. Złącza:                                           HDMI, 3x USB.
  1. Termin wykonania:   do dnia 30 listopada 2020r.
  2. Miejsce i termin złożenia oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w terminie do dnia 16 listopada 2020r. na adres Urzędu Miasta w Sanoku ul. Rynek 1, 38-500 Sanok
    – pokój nr 1, lub na adres e-mail: wok@um.sanok.pl.
  3. Warunki płatności: w terminie do 14 dni od daty wystawienia faktury.
  4. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Gerard Szydłak,
    Tel. 013 46 52 870, fax. 013 46 30 890, e-mail: wok@um.sanok.pl.
  5. Kryteria wyboru oferty:       Cena – 100%
 
  1. Treść oferty:
    1. Nazwa wykonawcy:…………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………….……………………………
  1. adres wykonawcy:…………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………
  1. NIP ……………………………………………………………………………………
  2. Regon: ……………………………………………………………………………….
  3. Nr rachunku bankowego: ………………………………………………………….
 
  1. Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:
 
Cenę netto………………....zł/godz. (słownie złotych:……………………………..
…………………………………………………………………………………………)
Podatek VAT………………zł/godz. (słownie złotych:……………………………
…………………………………………………………………………………………)
Cenę brutto……………..…....zł/godz.(słownie złotych:……………………………
……………………………………………………………………………………...….)
 
 
 
 
 
 
 
…………………,dnia ………………….                            ..............................................
                                          (podpis oferenta)
 
 
 
           
 
                                                                                                         
 
 
Podmiot publikującyUrząd Miasta w Sanoku
WytworzyłSanok Urząd Miasta - Urząd Miasta2020-11-05
Publikujący Katarzyna Ordon-Harłacz - UM Sanok 2020-11-05 13:57
Modyfikacja Admin Administrator - Admin 2020-11-09 13:26
 
Znak:WGS.7021.293 .2020                                                                         Sanok 26.10.2020 r.
           
 
 
Nazwa i  Adres zamawiającego : Gmina Miasta Sanoka 38-500 Sanok ul. Rynek 1.
 
Zapytanie ofertowe
do rozeznania cenowego zamówień o wartości przekraczającej 7000-30000 euro.
1. Opis przedmiotu zamówienia: usługa  związana z udzielaniem
    opieki  zwierzętom bezdomnym na terenie miasta Sanoka obejmująca:
więcej
Podmiot publikującyUrząd Miasta Sanoka
WytworzyłKamila Balowska2020-10-28
Publikujący Kamila Balowska - WGS 2020-10-28 08:04
Modyfikacja Kamila Balowska - WGS 2020-10-28 08:08
rozwiń archiwum
zwiń archiwum
Nazwa plikuTyp plikuRozmiar
Formularz zapytania Plik doc 51.00 KB
Oświadczenie Wykonawcy Plik doc 29.00 KB
zał. 1 Opis zamówienia G.K Plik doc 60.00 KB
Urząd Miasta w Sanokuul. Rynek 1, 38-500 Sanok tel. (013) 46-52-811 email: umsanok@um.sanok.pl
Wygenerowano: 25 listopada 2020r. 22:37:30
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.