Urząd Miasta w Sanoku
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Wyszukiwarka
pokaż wyszukiwarkę
schowaj wyszukiwarkę

Sanok, 05.06.2023 r.

 

Znak sprawy: WRI.7310.1.2023 

Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Miasta Sanoka, Rynek 1; 38-500 Sanok


Zapytanie ofertowe*

do rozeznania cenowego zamówień o wartości przekraczającej 30 000 do 130 000 złotych

I.**

  1. Opis przedmiotu zamówienia: opracowanie Strategii Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Sanok - Lesko (Strategia ZIT MOF Sanok - Lesko). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.

  1. Termin realizacji zamówienia: do 8 miesięcy od daty podpisania umowy na realizację przedmiotu zamówienia.

  2. Miejsce i termin złożenia oferty: Wypełniony formularz (łącznie część I wypełnioną przez Zamawiającego oraz część II wypełnioną przez Oferenta,) wraz z załącznikami podpisać:

    1. przesłać/złożyć w formie papierowej w kopercie z adnotacją „Oferta na wykonanie Strategii ZIT” w Biurze Podawczym pokój nr 1 Urzędu Miasta Sanoka, Rynek 1; 38 – 500 Sanok. Liczy się data wpływu do Urzędu.

    2. w formie elektronicznej zeskanować i przesłać na adres e-mail: wojcicka-majda@um.sanok.pl

w terminie do dnia 16.06.2023 r.

  1. Warunki płatności: 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury wraz z podpisanym protokołem odbioru.

  2. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Dorota Wójcicka-Majda, tel. 134652877; e-mail: wojcicka-majda@um.sanok.pl

  1. Sposób przygotowania oferty: ofertę w języku polskim należy złożyć na niniejszym formularzu. Należy wypełnić część II, następnie podpisać ją, zeskanować i przesłać/złożyć wraz z częścią I (wypełnioną przez Zamawiającego).

Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą:

  1. wypełnione OŚWIADCZENIA O BRAKU POWIĄZAŃ KAPITAŁOWYCH LUB OSOBOWYCH, stanowiącego Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego;

  2. wypełnionego zaświadczenia RODO, stanowiącego Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego;

  3. WYKAZ USŁUG WYKONANYCH, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, stanowiącego Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.

7. Kryteria wyboru oferty określone w załączniku nr 2:

a) cena – 80 %,

b) Doświadczenie Wykonawcy - 20%

8. Informacje dodatkowe:

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: Wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie nie mniej niż dwie usługi, polegające na:

  • opracowaniu strategii rozwoju dotyczącej więcej niż jednej jednostki samorządu terytorialnego

lub

  • dokumentu o charakterze strategii***, obejmującego więcej niż jedną jednostkę samorządu terytorialnego (np. strategia rozwoju ponadlokalnego, strategia terytorialna, strategia ZIT/IIT), odwołującego się w treści do wymiarów polityki rozwoju: gospodarczego, społecznego i środowiskowego.

*** dokument zawierający diagnozę, cele i elementy systemu realizacji odnoszące się do zakresu jednostek samorządu terytorialnego (gmin, powiatów, województw). Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie Załącznika nr 5 do zapytania ofertowego.

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień zapytania ofertowego

lub unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

  1. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej.

  2. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty częściowej.

  3. Ocena ofert oraz wybór Wykonawcy zostaną dokonane niezwłocznie po upływie terminu ważności zapytania ofertowego.

  4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

  5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

Załączniki:

Formularz ofertowy Plik pdf 958.66 KB
Załacznik nr 2 Plik pdf 663.70 KB
Załącznik nr 1 Plik pdf 1.06 MB
załącznik nr 6 Plik pdf 503.05 KB
załączniki 3-5. Plik doc 18.39 KB
Podmiot publikującyUrząd Miasta Sanoka
WytworzyłKinga Czekańska2023-06-06
Publikujący Kinga Czekańska - WRI 2023-06-06 13:59
Modyfikacja Kinga Czekańska - WRI 2023-06-06 14:04

Sanok, dnia 16.05.2023r

 

Zarząd Rady Dzielnicy Olchowce

Miasta Sanoka, woj. podkarpackie

                                                                                                         

Ogłoszenie

o sprzedaży drewna wielkowymiarowego pozyskanego z lasów pozostających

w zarządzie Rady Dzielnicy Olchowce Miasta Sanoka

 

Zarząd Rady Dzielnicy Olchowce Miasta Sanoka zaprasza do składania pisemnych ofert na zakup drewna tartacznego pozyskanego z lasów pozostających w zarządzie Rady Dzielnicy Olchowce Miasta Sanoka, stanowiących własność Gminy Miasta Sanoka – gatunku: Jodła w ilości 118,9 m3, Sosna w ilości 6,03 m3 i Czereśnia w ilości 2,75 m3

 

Sposób przygotowania i zawartość oferty:

1.      Należy złożyć pisemną ofertę na adres Gmina Miasta Sanoka, ul. Rynek 1, 38-500 Sanok. 

2.      Oferta powinna zawierać imię i nazwisko oferenta oraz numer telefonu. 

3.      Oferta przedstawia proponowaną cenę netto za 1 m3 drewna tartacznego gatunku Jodła,                  Sosna i Czereśnia.

4.      Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Sprzedaż drewna z lasu pozostającego w Zarządzie Rady Dzielnicy Olchowce - nie otwierać przed dniem 19 maja 2023r.

Warunki udziału i sposób wyboru oferenta:

1.      Termin składania ofert do dnia 19.05.2023r. do godz. 12.00 w Biurze Obsługi Klienta pok. nr 1, Urząd Miasta Sanoka, ul. Rynek 1.

2.      Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Rady Dzielnicy Olchowce (Dom Strażaka),                                      ul. Przemyska 58, w dniu 19.05.2023r. o godz. 19.00.

3.      Sprzedający wybierze Kupującego, który zaoferuje najwyższą cenę.

4.      O wyniku rozstrzygnięcia oferent zostanie poinformowany telefonicznie.

5.       Osoba upoważnioną do kontaktu i udzielania informacji jest Pan Ryszard Paszkiewicz – gajowy, tel.: 537-201-303.

Informacje dodatkowe:

1.      Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.

2.      Cenę minimalną drewna ustala się na kwotę: 470,00 zł netto za m3 jodły, 440,00zł netto za m3 sosny i 400,00zł netto za m3 czereśni.

3.      Wydanie przedmiotowego drewna nastąpi po zawarciu stosownej umowy i uregulowaniu należności na wskazany przez Sprzedającego rachunek bankowy. Sprzedający w terminie 7 dni od dnia uregulowania należności wystawi fakturę.

4.      Załadunek oraz transport drewna we własnym zakresie Nabywcy.

5.      Sprzedawca zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.

6.      Drewno wystawione na sprzedaż można oglądać w dni robocze na składzie drewna znajdującym się na ulicy: Królowej Jadwigi i Turystycznej w Sanoku, w godzinach
od 8.00 do 15.00.

Grzegorz Kozak

- przewodniczący Zarządu

Rady Dzielnicy Olchowce

Miasta Sanoka

 

W załączeniu:

1.       Formularz ofertowy na zakup drewna (Załącznik nr  1)

2.       Oświadczenie (Załącznik nr 2)

Podmiot publikującyUrząd Miasta w Sanoku
WytworzyłSanok Urząd Miasta - Urząd Miasta2023-05-16
Publikujący Katarzyna Ordon-Harłacz - Biuro Zamówień Publicznych 2023-05-16 08:15
Modyfikacja Katarzyna Ordon-Harłacz - Biuro Zamówień Publicznych 2023-05-16 08:19
Sanok, dnia 16.05.2023r
 
Zarząd Rady Dzielnicy Olchowce
Miasta Sanoka, woj. podkarpackie
                                                                                                         
Ogłoszenie
o sprzedaży drewna wielkowymiarowego pozyskanego z lasów pozostających
w zarządzie Rady Dzielnicy Olchowce Miasta Sanoka
 
Zarząd Rady Dzielnicy Olchowce Miasta Sanoka zaprasza do składania pisemnych ofert na zakup drewna tartacznego pozyskanego z lasów pozostających w zarządzie Rady Dzielnicy Olchowce Miasta Sanoka, stanowiących własność Gminy Miasta Sanoka - gatunku Buk w ilości 128,34 m3 i Dąb w ilości 1,16 m3
 
Sposób przygotowania i zawartość oferty:
  1. Należy złożyć pisemną ofertę na adres Gmina Miasta Sanoka, ul. Rynek 1, 38-500 Sanok. 
  2. Oferta powinna zawierać imię i nazwisko oferenta oraz numer telefonu. 
  3. Oferta przedstawia proponowaną cenę netto za 1 m3 drewna tartacznego gatunku Buk i Dąb.
  4. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Sprzedaż drewna z lasu pozostającego w Zarządzie Rady Dzielnicy Olchowce - nie otwierać przed dniem 19 maja 2023r.”
Warunki udziału i sposób wyboru oferenta:
  1. Termin składania ofert do dnia 19.05.2023r. do godz. 12.00 w Biurze Obsługi Klienta pok. nr 1, Urząd Miasta Sanoka, ul. Rynek 1.
  2. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Rady Dzielnicy Olchowce (Dom Strażaka),                                      ul. Przemyska 58, w dniu 19.05.2023r. o godz. 19.00.
  3. Sprzedający wybierze Kupującego, który zaoferuje najwyższą cenę.
  4. O wyniku rozstrzygnięcia oferent zostanie poinformowany telefonicznie.
  5. Osoba upoważnioną do kontaktu i udzielania informacji jest Pan Ryszard Paszkiewicz – gajowy, tel.: 537-201-303.
Informacje dodatkowe:
  1. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
  2. Cenę minimalną drewna ustala się na kwotę: 410,00 zł netto za m3 buka i 600,00 zł netto za m3 dęba.
  3. Wydanie przedmiotowego drewna nastąpi po zawarciu stosownej umowy i uregulowaniu należności na wskazany przez Sprzedającego rachunek bankowy. Sprzedający w terminie 7 dni od dnia uregulowania należności wystawi fakturę.
  4. Załadunek oraz transport drewna we własnym zakresie Nabywcy.
  5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.
  6. Drewno wystawione na sprzedaż można oglądać w dni robocze na składzie drewna znajdującym się na ulicy: Królowej Jadwigi i Turystycznej w Sanoku, w godzinach
    od 8.00 do 15.00.
Grzegorz Kozak
- przewodniczący Zarządu
Rady Dzielnicy Olchowce
Miasta Sanoka
 
W załączeniu:
  1. Formularz ofertowy na zakup drewna (Załącznik nr  1)
  2. Oświadczenie (Załącznik nr 2)
Podmiot publikującyUrząd Miasta w Sanoku
WytworzyłSanok Urząd Miasta - Urząd Miasta2023-05-16
Publikujący Katarzyna Ordon-Harłacz - Biuro Zamówień Publicznych 2023-05-16 08:10
Modyfikacja Katarzyna Ordon-Harłacz - Biuro Zamówień Publicznych 2023-05-16 08:19
Sanok, dnia 4.05.2023r
 
Zarząd Rady Dzielnicy Olchowce
Miasta Sanoka, woj. podkarpackie
                                                                                                         
Ogłoszenie o sprzedaży drewna wielkowymiarowego pozyskanego z lasów pozostających  w zarządzie Rady Dzielnicy Olchowce Miasta Sanoka
 
Zarząd Rady Dzielnicy Olchowce Miasta Sanoka zaprasza do składania pisemnych ofert na zakup drewna tartacznego pozyskanego z lasów pozostających w zarządzie Rady Dzielnicy Olchowce Miasta Sanoka, stanowiących własność Gminy Miasta Sanoka - gatunku Jodła w ilośc i118,9 m3, Sosna w ilości 6,03 m3 , Czereśnia w ilości 2,75 m3,
 
Sposób przygotowania i zawartość oferty:
  1. Należy złożyć pisemną ofertę na adres Gmina Miasta Sanoka, ul. Rynek 1, 38-500 Sanok. 
  2. Oferta powinna zawierać imię i nazwisko oferenta oraz numer telefonu. 
  3. Oferta przedstawia proponowaną cenę netto za 1 m3 drewna tartacznego gatunku Jodł, Sosna i Czereśnia
  4. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Sprzedaż drewna z lasu pozostającego w Zarządzie Rady Dzielnicy Olchowce - nie otwierać przed dniem 12maja 2023r.”
Warunki udziału i sposób wyboru oferenta:
  1. Termin składania ofert do dnia 12.05.2023r. do godz. 12.00 w Biurze Obsługi Klienta                pok. nr 1, Urząd Miasta Sanoka, ul. Rynek 1.
  2. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Rady Dzielnicy Olchowce (Dom Strażaka),                                      ul. Przemyska 58, w dniu 12.05.2023r. o godz. 19.00.
  3. Sprzedający wybierze Kupującego, który zaoferuje najwyższą cenę.
  4. O wyniku rozstrzygnięcia oferent zostanie poinformowany telefonicznie.
  5. Osoba upoważnioną do kontaktu i udzielania informacji jest Pan Ryszard Paszkiewicz – gajowy, tel.: 537-201-303.
Informacje dodatkowe:
  1. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
  2. Cenę minimalną drewna ustala się na kwotę: 550,00 zł netto za m3 jodły, 400,00 zł netto za m3 sosny i 490,00 zł netto za m3 czereśni.
  3. Wydanie przedmiotowego drewna nastąpi po zawarciu stosownej umowy i uregulowaniu należności na wskazany przez Sprzedającego rachunek bankowy. Sprzedający w terminie 7 dni od dnia uregulowania należności wystawi fakturę.
  4. Załadunek oraz transport drewna we własnym zakresie Nabywcy.
  5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.
  6. Drewno wystawione na sprzedaż można oglądać w dni robocze na składzie drewna znajdującym się na ulicy: Królowej Jadwigi w Sanoku, w godzinach
    od 8.00 do 15.00.
Grzegorz Kozak
- przewodniczący Zarządu
Rady Dzielnicy Olchowce
Miasta Sanoka

W załączeniu:
  1. Ogłoszenie wraz z załącznikami: Formularz ofertowy na zakup drewna (Załącznik nr  1) i Oświadczenie (Załącznik nr 2)
Podmiot publikującyUrząd Miasta w Sanoku
WytworzyłSanok Urząd Miasta - Urząd Miasta2023-05-03
Publikujący Katarzyna Ordon-Harłacz - Biuro Zamówień Publicznych 2023-05-04 15:08
Modyfikacja Katarzyna Ordon-Harłacz - Biuro Zamówień Publicznych 2023-05-04 22:40
Sanok, dnia 17.04.2023r
 
Zarząd Rady Dzielnicy Olchowce
Miasta Sanoka, woj. podkarpackie
                                                                                                         
Ogłoszenie o sprzedaży drewna wielkowymiarowego pozyskanego z lasów pozostających w zarządzie Rady Dzielnicy Olchowce Miasta Sanoka
 
Zarząd Rady Dzielnicy Olchowce Miasta Sanoka zaprasza do składania pisemnych ofert na zakup drewna tartacznego pozyskanego z lasów pozostających w zarządzie Rady Dzielnicy Olchowce Miasta Sanoka, stanowiących własność Gminy Miasta Sanoka - gatunku Dąb               w ilości 37,05 m3.
 
Sposób przygotowania i zawartość oferty:
  1. Należy złożyć pisemną ofertę na adres Gmina Miasta Sanoka, ul. Rynek 1, 38-500 Sanok. 
  2. Oferta powinna zawierać imię i nazwisko oferenta oraz numer telefonu. 
  3. Oferta przedstawia proponowaną cenę netto za 1 m3 drewna tartacznego gatunku Dąb.
  4. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Sprzedaż drewna z lasu pozostającego w Zarządzie Rady Dzielnicy Olchowce - nie otwierać przed dniem 28 kwietnia 2023r.”
Warunki udziału i sposób wyboru oferenta:
  1. Termin składania ofert do dnia 28.04.2023r. do godz. 12.00 w Biurze Obsługi Klienta                pok. nr 1, Urząd Miasta Sanoka, ul. Rynek 1.
  2. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Rady Dzielnicy Olchowce (Dom Strażaka),                                      ul. Przemyska 58, w dniu 28.04.2023r. o godz. 19.00.
  3. Sprzedający wybierze Kupującego, który zaoferuje najwyższą cenę.
  4. O wyniku rozstrzygnięcia oferent zostanie poinformowany telefonicznie.
  5. Osoba upoważnioną do kontaktu i udzielania informacji jest Pan Ryszard Paszkiewicz – gajowy, tel.: 537-201-303.
Informacje dodatkowe:
  1. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
  2. Cenę minimalną drewna ustala się na kwotę: 900,00 zł netto za m3 dębu.
  3. Wydanie przedmiotowego drewna nastąpi po zawarciu stosownej umowy i uregulowaniu należności na wskazany przez Sprzedającego rachunek bankowy. Sprzedający w terminie 7 dni od dnia uregulowania należności wystawi fakturę.
  4. Załadunek oraz transport drewna we własnym zakresie Nabywcy.
  5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.
  6. Drewno wystawione na sprzedaż można oglądać w dni robocze na składzie drewna znajdującym się na ulicy: Królowej Jadwigi w Sanoku, w godzinach
    od 8.00 do 15.00.
Grzegorz Kozak
- przewodniczący Zarządu
Rady Dzielnicy Olchowce
Miasta Sanoka
 
W załączeniu:
  1. Formularz ofertowy na zakup drewna (Załącznik nr  1)
  2. Oświadczenie (Załącznik nr 2)
Podmiot publikującyUrząd Miasta w Sanoku
WytworzyłSanok Urząd Miasta - Urząd Miasta2023-04-17
Publikujący Katarzyna Ordon-Harłacz - Biuro Zamówień Publicznych 2023-04-17 12:31
Modyfikacja Katarzyna Ordon-Harłacz - Biuro Zamówień Publicznych 2023-04-17 12:33
Sanok, dnia 17.04.2023r
 
Zarząd Rady Dzielnicy Olchowce
Miasta Sanoka, woj. podkarpackie
                                                                                                         
Ogłoszenie o sprzedaży drewna wielkowymiarowego pozyskanego z lasów pozostających w zarządzie Rady Dzielnicy Olchowce Miasta Sanoka
 
Zarząd Rady Dzielnicy Olchowce Miasta Sanoka zaprasza do składania pisemnych ofert na zakup drewna tartacznego pozyskanego z lasów pozostających w zarządzie Rady Dzielnicy Olchowce Miasta Sanoka, stanowiących własność Gminy Miasta Sanoka – gatunku: Jodła               w ilości 33,11 m3 i Sosna w ilości 1,55 m3
Sposób przygotowania i zawartość oferty:
  1. Należy złożyć pisemną ofertę na adres Gmina Miasta Sanoka, ul. Rynek 1, 38-500 Sanok. 
  2. Oferta powinna zawierać imię i nazwisko oferenta oraz numer telefonu. 
  3. Oferta przedstawia proponowaną cenę netto za 1 m3 drewna tartacznego gatunku Jodła                  i Sosna.
  4. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Sprzedaż drewna z lasu pozostającego w Zarządzie Rady Dzielnicy Olchowce - nie otwierać przed dniem 28 kwietnia 2023r.”
Warunki udziału i sposób wyboru oferenta:
  1. Termin składania ofert do dnia 28.04.2023r. do godz. 12.00 w Biurze Obsługi Klienta                pok. nr 1, Urząd Miasta Sanoka, ul. Rynek 1.
  2. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Rady Dzielnicy Olchowce (Dom Strażaka),                                      ul. Przemyska 58, w dniu 28.04.2023r. o godz. 19.00.
  3. Sprzedający wybierze Kupującego, który zaoferuje najwyższą cenę.
  4. O wyniku rozstrzygnięcia oferent zostanie poinformowany telefonicznie.
  5. Osoba upoważnioną do kontaktu i udzielania informacji jest Pan Ryszard Paszkiewicz – gajowy, tel.: 537-201-303.
Informacje dodatkowe:
  1. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
  2. Cenę minimalną drewna ustala się na kwotę: 550,00 zł netto za m3 jodły i 400,00zł netto za m3 sosny.
  3. Wydanie przedmiotowego drewna nastąpi po zawarciu stosownej umowy i uregulowaniu należności na wskazany przez Sprzedającego rachunek bankowy. Sprzedający w terminie 7 dni od dnia uregulowania należności wystawi fakturę.
  4. Załadunek oraz transport drewna we własnym zakresie Nabywcy.
  5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.
  6. Drewno wystawione na sprzedaż można oglądać w dni robocze na składzie drewna znajdującym się na ulicy: Królowej Jadwigi w Sanoku, w godzinach
    od 8.00 do 15.00.
Grzegorz Kozak
- przewodniczący Zarządu
Rady Dzielnicy Olchowce
Miasta Sanoka
 
W załączeniu:
  1. Formularz ofertowy na zakup drewna (Załącznik nr  1)
  2. Oświadczenie (Załącznik nr 2)
Podmiot publikującyUrząd Miasta w Sanoku
WytworzyłSanok Urząd Miasta - Urząd Miasta2023-04-17
Publikujący Katarzyna Ordon-Harłacz - Biuro Zamówień Publicznych 2023-04-17 12:34
Modyfikacja Katarzyna Ordon-Harłacz - Biuro Zamówień Publicznych 2023-04-17 12:36
Sanok, dnia 17.04.2023r
 
Zarząd Rady Dzielnicy Olchowce
Miasta Sanoka, woj. podkarpackie
                                                                                                         
Ogłoszenie o sprzedaży drewna wielkowymiarowego pozyskanego z lasów pozostających  w zarządzie Rady Dzielnicy Olchowce Miasta Sanoka
 
Zarząd Rady Dzielnicy Olchowce Miasta Sanoka zaprasza do składania pisemnych ofert na zakup drewna tartacznego pozyskanego z lasów pozostających w zarządzie Rady Dzielnicy Olchowce Miasta Sanoka, stanowiących własność Gminy Miasta Sanoka - gatunku Buk               w ilości 17,21 m3.
 
Sposób przygotowania i zawartość oferty:
  1. Należy złożyć pisemną ofertę na adres Gmina Miasta Sanoka, ul. Rynek 1, 38-500 Sanok. 
  2. Oferta powinna zawierać imię i nazwisko oferenta oraz numer telefonu. 
  3. Oferta przedstawia proponowaną cenę netto za 1 m3 drewna tartacznego gatunku Buk.
  4. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Sprzedaż drewna z lasu pozostającego w Zarządzie Rady Dzielnicy Olchowce - nie otwierać przed dniem 28 kwietnia 2023r.”
Warunki udziału i sposób wyboru oferenta:
  1. Termin składania ofert do dnia 28.04.2023r. do godz. 12.00 w Biurze Obsługi Klienta                pok. nr 1, Urząd Miasta Sanoka, ul. Rynek 1.
  2. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Rady Dzielnicy Olchowce (Dom Strażaka),                                      ul. Przemyska 58, w dniu 28.04.2023r. o godz. 19.00.
  3. Sprzedający wybierze Kupującego, który zaoferuje najwyższą cenę.
  4. O wyniku rozstrzygnięcia oferent zostanie poinformowany telefonicznie.
  5. Osoba upoważnioną do kontaktu i udzielania informacji jest Pan Ryszard Paszkiewicz – gajowy, tel.: 537-201-303.
Informacje dodatkowe:
  1. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
  2. Cenę minimalną drewna ustala się na kwotę: 490,00 zł netto za m3 buka.
  3. Wydanie przedmiotowego drewna nastąpi po zawarciu stosownej umowy i uregulowaniu należności na wskazany przez Sprzedającego rachunek bankowy. Sprzedający w terminie 7 dni od dnia uregulowania należności wystawi fakturę.
  4. Załadunek oraz transport drewna we własnym zakresie Nabywcy.
  5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.
  6. Drewno wystawione na sprzedaż można oglądać w dni robocze na składzie drewna znajdującym się na ulicy: Królowej Jadwigi w Sanoku, w godzinach
    od 8.00 do 15.00.
Grzegorz Kozak
- przewodniczący Zarządu
Rady Dzielnicy Olchowce
Miasta Sanoka
 
W załączeniu:
  1. Formularz ofertowy na zakup drewna (Załącznik nr  1)
  2. Oświadczenie (Załącznik nr 2)
Podmiot publikującyUrząd Miasta w Sanoku
WytworzyłSanok Urząd Miasta - Urząd Miasta2023-04-17
Publikujący Katarzyna Ordon-Harłacz - Biuro Zamówień Publicznych 2023-04-17 12:28
Modyfikacja Katarzyna Ordon-Harłacz - Biuro Zamówień Publicznych 2023-04-17 12:31

Sanok, dn. 26 września 2022 r.



Ogłoszenie


  1. Zamawiający: Zarząd Rady Dzielnicy Olchowce Miasta Sanoka ul. Przemyska 58, 38-500 Sanok.

  2. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest pozyskanie i zrywka drewna z lasów mienia Gminy Miejskiej Sanok będących w Zarządzie Rady Dzielnicy Olchowce. Zakres zamówienia przewiduje wykonanie prac polegających na:

a)    pozyskaniu drewna (ścinka i wyróbka, utrzymanie porządku zrębowego) w łącznej ilości 70 m3 (drewno stosowe). Podane ilości drewna do pozyskania przewidziane do realizacji                     w okresie obowiązywania umowy są szacunkowe i mogą ulec zmianie (±10 %),

b)    zrywce drewna w łącznej ilości 70 m3 (drewno stosowe), długość zrywki ok. 700 m. Podane ilości drewna do zerwania przewidziane do realizacji w okresie obowiązywania umowy są szacunkowe i mogą ulec zmianie (±10 %).   

Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty częściowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz terminy wykonania poszczególnych prac zawarto w załączniku – Opis przedmiotu zamówienia

  1. Termin realizacji zamówienia: od 01.10.2022r. do 31.10.2022r. zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia.

  2. Miejsce i termin złożenia oferty: Oferty należy składać w Urzędzie Miasta w Sanoku
    ul. Rynek 1 Biuro Obsługi Klienta pokój nr 1 do dnia 30 września 2022 r. do godz. 12:00. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Rady Dzielnicy Olchowce, budynek Domu Strażaka ul. Przemyska 58, w dniu 30 września 2022 r. o godz. 19:00.

  3. Warunki płatności: 30 dni od dnia dostarczenia faktury. 

  4. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: 

Ryszard Paszkiewicz tel.: 537-201-303, 

  1. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim                       w zamkniętej kopercie wraz z załącznikami z dopiskiem: „Prace leśne w lasach komunalnych Miasta Sanoka będących w Zarządzie Rady Dzielnicy Olchowce na 2022 rok” - nie otwierać do dnia 30 września 2022 r. do godz. 19.00.”

  2. Kryteria wyboru oferty: cena 100%

  3. Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki stawiane przez Zamawiającego dotyczące:

  1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału
    w postępowaniu (Załącznik Nr 1). Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych.

  2. posiadania wiedzy i doświadczenia. 

Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału                  w postępowaniu (Załącznik Nr 2).

W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej: 2 usługi (o zbliżonym zakresie) o wartości min. 20.000,00 zł brutto każda wraz z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów (referencje) dotyczących najważniejszych usług określających, czy zostały one wykonane lub są wykonywane w sposób należyty. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym (Załącznik Nr 2).

  1. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 

Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału  w postępowaniu (Załącznik Nr 1).

W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składający ofertę na Zadanie 1 wykazał że dysponuje, przynajmniej 1 osobą posiadającą zaświadczenie ukończenia kursu zawodowego uprawniającego do pracy pilarkami spalinowymi (Załącznik Nr 3), 

  1. sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 1).

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

  2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany warunków zamówienia, najpóźniej na dwa dni przed upływem terminu składania ofert.


Grzegorz Kozak

- przewodniczący Zarządu 

Rady Dzielnicy Olchowce

Miasta Sanoka

Podmiot publikującyUrząd Miasta w Sanoku
WytworzyłSanok Urząd Miasta - Urząd Miasta2022-09-26
Publikujący Katarzyna Ordon-Harłacz - Biuro Zamówień Publicznych 2022-09-27 13:28
Modyfikacja Katarzyna Ordon-Harłacz - Biuro Zamówień Publicznych 2022-10-05 14:17

Sanok, dn. 19 września 2022r.

OGŁOSZENIE 

(Niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku)

 

Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:

Remont szlaków zrywkowych

ROBOTY BUDOWLANE

Postępowanie nie jest podzielone na części.

Opis przedmiotu zamówienia: Remont szlaku zrywkowego

Miejsce realizacji zamówienia: Gmina Miasta Sanoka, obręb Olchowce, oddział nr 5.

Lokalizacja wg powszechnej ewidencji gruntów: Powiat Sanocki, Gmina Miasta Sanoka - obręb ewidencyjny Olchowce, dz. Nr ewid. 247/3

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje :

  1. Naprawa/wykonanie szlaku zrywkowego na długości około 300 m, w tym ulepszenie powierzchni szlaku zrywkowego polegające na ułożeniu płyt żelbetonowych                                 o wymiarach: 3,0x1,5x0,15m na odcinku około 60 m (płyty znajdują się na składzie drewna znajdującym się przy ul. Królowej Jadwigi). Szerokość szlaku minimum 3,5 m w uzgodnieniu z Zamawiającym. Dokładana lokalizacja szlaku znajdują się na Załączniku graficznym nr 1 do niniejszego ogłoszenia. 

  2. Pogłębienie istniejącego rowu przy mostku oraz ułożenie płyt nad rowem.

 

Termin realizacji zamówienia : do dnia 30 listopad 2022r.

Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa.

Kryterium oceny ofert- cena 100%

  1. Cena ofertowa powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z  wykonania całości zamówienia, uwzględniająca cały zakres przedmiotu zamówienia oraz ewentualne ryzyko wynikające z okoliczności, które można było  przewidzieć w terminie opracowywania oferty do czasu jej złożenia.

  2. Cena oferty powinna być podana w walucie polskiej z dokładnością  do jednego  grosza.

  3. W cenie oferty należy uwzględnić  podatek od towaru i usług ( VAT).

  4. Ceną oferty jest kwota brutto, wymieniona w formularzu oferty.

  5. Zamówienie nie jest podzielone na części.

  6. Wniesienie wadium nie jest wymagane.

Osoba upoważniona do kontaktu z oferentami: Ryszard Paszkiewicz – gajowy (537-201-303); Marek Jagniszczak;                                                                         

Do postępowania o udzielenie zamówienia mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia i zaproponować tylko jedną cenę. Złożenie przez jednego wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty alternatywnej w stosunku do opisu przedmiotu zamówienia powoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego wykonawcę.

Oferta musi sporządzona w formie pisemnej, w języku polskim, pismem czytelnym oraz podpisana przez osobę  uprawnioną do występowania w imieniu wykonawcy i zaciągania zobowiązań, co powinno wynikać z dokumentów rejestracyjnych firmy, ewentualnie z załączonego do oferty pełnomocnictwa do jej podpisania.

Oferta powinna zawierać:

  1. wypełniony  druk oferty - wzór stanowi Załącznik nr 2 do ogłoszenia,

  2. pełnomocnictwa, w przypadku gdy oferta nie jest podpisana  przez osobę upoważnioną.

MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Ofertę (wraz z załączonymi kosztorysami ofertowymi) należy złożyć w Urzędzie Miasta                        w Sanoku ul. Rynek 1 Biuro Obsługi Klienta pokój nr 1 do dnia 13 października 2022r. do godz. 14:00. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Rady Dzielnicy Olchowce, budynek Domu Strażaka ul. Przemyska 58, w dniu 14 października 2022 r. o godz. 19:00. 

  2. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie wraz z załącznikami                   z dopiskiem: „Remont szlaków zrywkowych w lasach komunalnych Miasta Sanoka będących w Zarządzie Rady Dzielnicy Olchowce” - nie otwierać do dnia 14 października  2022 r. do godz. 19.00.”

  3. Warunki płatności: 30 dni od dnia dostarczenia faktury. 

Załączniki:

OGŁOSZENIE PRZETARGOWE. Plik doc 24.40 KB
Załącznik nr 1 Plik pdf 1.41 MB
Podmiot publikującyUrząd Miasta w Sanoku
WytworzyłSanok Urząd Miasta - Urząd Miasta2022-09-16
Publikujący Katarzyna Ordon-Harłacz - Biuro Zamówień Publicznych 2022-09-19 15:22
Modyfikacja Katarzyna Ordon-Harłacz - Biuro Zamówień Publicznych 2022-09-19 15:25
Sanok, dn. 1 września 2022 r.
 
 
Ogłoszenie
 
  1. Zamawiający: Zarząd Rady Dzielnicy Olchowce Miasta Sanoka ul. Przemyska 58, 38-500 Sanok.
  2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pozyskanie i zrywka drewna z lasów mienia Gminy Miejskiej Sanok będących w Zarządzie Rady Dzielnicy Olchowce. Zakres zamówienia przewiduje wykonanie prac polegających na:
a)         pozyskaniu drewna (ścinka i wyróbka, utrzymanie porządku zrębowego) w łącznej ilości 70 m3 (drewno stosowe). Podane ilości drewna do pozyskania przewidziane do realizacji                     w okresie obowiązywania umowy są szacunkowe i mogą ulec zmianie (±10 %),
b)        zrywce drewna w łącznej ilości 70 m3 (drewno stosowe), długość zrywki ok. 700 m. Podane ilości drewna do zerwania przewidziane do realizacji w okresie obowiązywania umowy są szacunkowe i mogą ulec zmianie (±10 %).
Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty częściowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz terminy wykonania poszczególnych prac zawarto w załączniku – Opis przedmiotu zamówienia
  1. Termin realizacji zamówienia: od 01.10.2022r. do 31.10.2022r. zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia.
  2. Miejsce i termin złożenia oferty: Oferty należy składać w Urzędzie Miasta w Sanoku
    ul. Rynek 1 Biuro Obsługi Klienta pokój nr 1 do dnia 22 września 2022 r. do godz. 14:00. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Rady Dzielnicy Olchowce, budynek Domu Strażaka ul. Przemyska 58, w dniu 23 września 2022 r. o godz. 19:00.
  3. Warunki płatności: 30 dni od dnia dostarczenia faktury.
  4. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Ryszard Paszkiewicz tel.: 537-201-303,
  1. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim                       w zamkniętej kopercie wraz z załącznikami z dopiskiem: „Prace leśne w lasach komunalnych Miasta Sanoka będących w Zarządzie Rady Dzielnicy Olchowce na 2022 rok” - nie otwierać do dnia 23 września 2022 r. do godz. 19.00.”
  2. Kryteria wyboru oferty: cena 100%
  3. Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki stawiane przez Zamawiającego dotyczące:
  1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału
    w postępowaniu (Załącznik Nr 1). Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych.
  2. posiadania wiedzy i doświadczenia.
Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału  w postępowaniu (Załącznik Nr 2).
W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej: 2 usługi (o zbliżonym zakresie) o wartości min. 20.000,00 zł brutto każda wraz z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów (referencje) dotyczących najważniejszych usług określających, czy zostały one wykonane lub są wykonywane w sposób należyty. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym (Załącznik Nr 2).
  1. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału  w postępowaniu (Załącznik Nr 1).
W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składający ofertę na Zadanie 1 wykazał że dysponuje, przynajmniej 1 osobą posiadającą zaświadczenie ukończenia kursu zawodowego uprawniającego do pracy pilarkami spalinowymi (Załącznik Nr 3),
  1. sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 1).
  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
  2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany warunków zamówienia, najpóźniej na dwa dni przed upływem terminu składania ofert.
 
Grzegorz Kozak
- przewodniczący Zarządu
Rady Dzielnicy Olchowce
Miasta Sanoka
 
Podmiot publikującyUrząd Miasta w Sanoku
WytworzyłSanok Urząd Miasta - Urząd Miasta2022-09-01
Publikujący Katarzyna Ordon-Harłacz - Biuro Zamówień Publicznych 2022-09-05 14:05
Modyfikacja Katarzyna Ordon-Harłacz - Biuro Zamówień Publicznych 2022-09-05 14:11
WGP.6832.1.2021                                                                Sanok, 15.12.2021 r.
 
 
Zapytanie ofertowe
Na podstawie Zarządzenia Burmistrza Miasta Sanoka nr 223/12/2020 z dnia 31.12.2020 r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) w Urzędzie Miasta Sanoka, zwracam się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi polegającej na wykonaniu scalenia i podziału nieruchomości.
  1. Zamawiający:  Gmina Miasta Sanoka, Rynek 1, 38-500 Sanok.
  2. Przedmiot zamówienia: przedmiotem zamówienia jest wykonanie scalenia i podziału nieruchomości położonych w Sanoku, obręb geodezyjny Dąbrówka, w rejonie ulicy Kruczej, o powierzchni ok. 3,15 ha, dla obszaru obejmującego działki o numerach ewidencyjnych: 1572/14, 1572/32, 1612, 1613, 1614, 1615, 1616, 1617/8, 1618/6, 1619/4, 1620, 1621/9, 1621/11, 1821/2, 1821/3, 1821/4, 1821/5, 1823/6, 1823/7, 1823/8, 1824/2, 1825/1, 1825/2, 1825/3, 1826/2, 1828/4, 1829/6, 1830/4, 1831/4, 1832/8, 1833, 1834/7, 1835/4, 1836/2, zgodnie z Uchwałą Nr XLVI/422/21 Rady Miasta Sanoka z dnia 30 września 2021 roku.
  3. Termin realizacji zamówienia: 31.10.2022 r.
  4. Miejsce i termin złożenia oferty: Urząd Miasta w Sanoku, Rynek 1, 38-500 Sanok, do 29.12.2021 r.
  5. Warunki płatności: Przelew do 14 dni od przedłożenia faktury.
  6. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Cecylia Kukla, tel. 13 46 52 841.
  7. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim do dnia: 29.12.2021 r. wjednej z poniższych form:
- pisemnej (osobiście, listownie) na adres: Urząd Miasta Sanoka, Rynek 1, 38-500 Sanok, Wydział Gospodarki Przestrzennej,
- faksem na numer: 013 46 30 890 z dopiskiem do wiadomości – Cecylia Kukla,
- elektronicznej na adres: kukla@um.sanok.pl
  1. Kryteria wyboru oferty:  cena - 100%.
  2. Inne istotne warunki zamówienia: złożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o pozytywnym zakończeniu przynajmniej jednej pracy geodezyjnej, polegającej na wykonaniu scalenia i podziału nieruchomości zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami.
Podmiot publikującyUrząd Miasta Sanoka
WytworzyłKrzysztof Ćwiąkała - Naczelnik2021-12-15
Publikujący Krzysztof Ćwiąkała - WGP 2021-12-15 09:40
Modyfikacja Krzysztof Ćwiąkała - WGP 2021-12-15 09:41
 
Znak:WGS.7021.293 .2020                                                                         Sanok 26.10.2020 r.
           
 
 
Nazwa i  Adres zamawiającego : Gmina Miasta Sanoka 38-500 Sanok ul. Rynek 1.
 
Zapytanie ofertowe
do rozeznania cenowego zamówień o wartości przekraczającej 7000-30000 euro.
1. Opis przedmiotu zamówienia: usługa  związana z udzielaniem
    opieki  zwierzętom bezdomnym na terenie miasta Sanoka obejmująca:
więcej
Podmiot publikującyUrząd Miasta Sanoka
WytworzyłKamila Balowska2020-10-28
Publikujący Kamila Balowska - WGS 2020-10-28 08:04
Modyfikacja Kamila Balowska - WGS 2020-10-28 08:08
rozwiń archiwum
zwiń archiwum
Nazwa plikuTyp plikuRozmiar
Formularz zapytania Plik doc 51.00 KB
Oświadczenie Wykonawcy Plik doc 29.00 KB
zał. 1 Opis zamówienia G.K Plik doc 60.00 KB
Urząd Miasta w Sanokuul. Rynek 1, 38-500 Sanok tel. (013) 46-52-811 email: umsanok@um.sanok.pl
Wygenerowano: 12 grudnia 2024r. 01:20:28
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.