BIURO
BURMISTRZA MIASTA
e- mail: bbm@um.sanok.pl |
Do zadań Biura Burmistrza Miasta (BBM) należy:
-
Obsługa organizacyjna Burmistrza.
-
Prowadzenie sekretariatów: Burmistrza i jego zastępców.
-
Ustalanie w porozumieniu z Burmistrzem harmonogramu dyżurów pełnionych przez Burmistrza, Zastępców, Sekretarza i Skarbnika.
-
Prowadzenie rejestru przyjęć obywateli podczas dyżurów realizowanych przez Biuro Burmistrza.
-
Przygotowywanie materiałów i opracowywanie sprawozdań na sesje Rady Miasta.
-
Organizowanie obsługi kontaktów Burmistrza z przedstawicielami administracji rządowej, organami samorządu terytorialnego, przedstawicielami organizacji gospodarczych i zawodowych, klubami radnych Rady.
-
Nadawanie biegu wnioskom, propozycjom i inicjatywom składanym przez parlamentarzystów, senatorów, organizacje społeczne, gospodarcze i zawodowe oraz kluby radnych Rady.
-
Obsługa organizacyjna wizyt, spotkań i uroczystości z udziałem Burmistrza.
-
Koordynacja współpracy z zagranicą.
-
Wykonywanie materiałów informacyjnych o charakterze ogólnym – wizerunkowym na potrzeby Urzędu Miasta Sanoka.
-
Prowadzenie dokumentacji fotograficznej i jej archiwizacja.
-
Obsługa medialna Burmistrza Miasta.
-
Przygotowywanie materiałów prasowych, ogłoszeń i artykułów dla mediów.
-
Organizacja konferencji prasowych.
-
Nadzór nad realizacją informacyjnych programów radiowych, telewizyjnych i filmowych.
-
Prowadzenie oficjalnej miejskiej strony internetowej.
-
Prowadzenie oficjalnej i okolicznościowej korespondencji oraz koordynacja współpracy w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi.
-
Organizacja spotkań i koordynacja harmonogramu kalendarza.
-
Organizacja i formalne dokumentowanie podróży służbowych.
-
Prowadzenie rejestracji korespondencji wpływającej do Urzędu oraz ekspedycja korespondencji wychodzącej.
-
Współpraca z wszystkimi Wydziałami Urzędu Miasta, a szczególnie z wydziałem Organizacyjnym i Kadr w zakresie dotyczącym zapewnienia właściwych warunków pracy i spraw związanych z obowiązkami i uprawnieniami pracowniczymi.
-
Przygotowanie i organizacja spotkań Burmistrza z mieszkańcami Sanoka oraz przedstawicielami podmiotów gospodarczych i organizacji NGO.
|
PRACOWNICY BIURA |
Stanowisko |
Imię i Nazwisko |
Nr telefonu |
Nr pokoju |
Kierownik Biura |
Małgorzata
Sienkiewicz - Woskowicz |
134652881 |
63b |
Stanowisko ds. obsługi sekretariatu
Burmistrza Miasta i I Zastępcy Burmistrza
ds. Rozwoju |
Paulina Paszta |
134652800 |
61 |
Stanowisko ds. obsługi sekretariatu
II Zastępcy Burmistrza ds. Społecznych |
Paulina Bajger |
134652811 |
26 |
Wieloosobowe stanowisko ds. obsługi Biura Burmistrza |
Emilia Trześniowska |
134652828 |
63 |
Wieloosobowe stanowisko ds. obsługi Biura Burmistrza |
Dariusz Suchecki |
134652828 |
63 |
Wieloosobowe stanowisko ds. obsługi Biura Burmistrza |
Anna Jurczyszyn |
134652884 |
63a |
Wieloosobowe stanowisko ds. obsługi Biura Burmistrza |
Arkadiusz Komski |
134652884 |
63a |
Pomoc administracyjna |
Aleksandra Milczanowska |
134652800 |
61 |
Pomoc administracyjna |
Jakub Kawa |
134652828 |
63 |