WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY I KADR
e- mail: wok@um.sanok.pl |
Do zadań Wydziału Organizacyjnego i Kadr (WOK) należą sprawy z zakresu organizacji, funkcjonowania i planowania pracy Urzędu oraz sprawy kadrowe, a w szczególności:
-
Prowadzenie spraw kadrowych pracowników Urzędu i kierowników miejskich jednostek organizacyjnych.
-
Opracowanie zakresów czynności dla Kierowników Komórki organizacyjnej Urzędu i kierowników miejskich jednostek organizacyjnych.
-
Przeprowadzanie okresowych analiz ocen kwalifikacyjnych pracowników Urzędu.
-
Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy i miejskimi jednostkami organizacyjnymi w zakresie organizacji prac interwencyjnych, robót publicznych i staży absolwenckich.
-
Dbałość o podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników poprzez organizowanie szkoleń, kursów itp.
-
Przyjmowanie oraz dokonywanie analizy oświadczeń majątkowych składanych Burmistrzowi przez pracowników Urzędu oraz kierowników miejskich jednostek organizacyjnych.
-
Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych w zakresie działalności Urzędu.
-
Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem sieci teleinformatycznej Urzędu.
-
Prowadzenie spraw i nadzór nad pracownikami obsługi Urzędu.
-
Prowadzenie rejestru wniosków i skarg mieszkańców oraz kontrola terminowego załatwiania ich w wydziałach.
-
Koordynowanie przygotowań i przeprowadzenia wyborów parlamentarnych, prezydenckich i samorządowych oraz referendów.
-
Współdziałanie z organami kontroli zewnętrznej i realizacja zaleceń pokontrolnych oraz nadzór nad ich terminową realizacją.
-
Prowadzenie archiwum zakładowego.
-
Prowadzenie Biura Obsługi Klientów i udzielanie informacji w sprawach dot. Urzędu i Miasta.
-
Prowadzenie spraw związanych z zarządem budynkiem Urzędu, bieżącymi remontami i konserwacją pomieszczeń oraz ich wyposażeniem.
-
Zaopatrywanie Urzędu w materiały kancelaryjno-biurowe.
-
Koordynowanie zakupów sprzętu komputerowego i oprogramowania.
-
Prowadzenie ewidencji używanych i wycofywanych pieczęci urzędowych i stempli zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną.
-
Koordynacja działań związanych z ubezpieczeniem majątku Gminy.
|
PRACOWNICY WYDZIAŁU |
Stanowisko |
Imię i nazwisko |
Nr telefonu |
Nr pokoju |
Naczelnik Wydziału |
Piotr Krzyszczyk |
134652810 |
32 |
Stanowisko ds. kadrowych |
Beata Dąbrowska |
134652812 |
31 |
Stanowisko ds.
organizacyjnych |
Kinga Żak |
134652882 |
31 |
Stanowisko ds. zakupów
i zamówień |
Piotr Łakus |
134652880 |
34 |
Stanowisko ds.
administracji i eksploatacji obiektów |
Janusz Trześniowski |
134652858 |
31 |
Stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej i archiwum
|
Renata Oklejewicz – Kleban |
134652891 |
31 |
Stanowisko ds. obsługi sekretariatu II Zastępcy Burmistrza ds. Społecznych oraz Sekretarza Miasta |
Aleksandra Milczanowska |
134652811 |
26 |
Stanowisko ds. informacji
i obsługi klienta |
Dorota Woźniak |
134652813 |
1 |
Wieloosobowe stanowisko ds. informatyzacji |
Maciej Dygoń |
134652819 |
23 |
Gerard Szydłak |
134652870 |
34 |
Damian Komański |
134652809 |
34 |